// دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

تریلر جدید The Surge 2 خشونت و زیبایی بصری بازی را نشان می‌دهد

شرکت فوکس هوم اینتراکتیو به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی The Surge 2 با نام Symphony of Violence منتشر کرده که خشونت و زیبایی بصری بازی را نشان می‌دهد.

تقریبا یک هفته دیگر بازی The Surge 2 منتشر می‌شود و استودیو Deck13 Interactive، سازنده بازی The Surge 2، وعده داده است که با یک محصول بهتر و با کیفیت‌تر نسبت‌به نسخه پیشین روبه‌رو خواهیم شد. طبق جدیدترین اخبار بازی، فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive)، ناشر The Surge 2، تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده است.

درجریان ویدیو منتشر شده، شاهد جهان بازی هستیم که از نظر بصری، به‌نظر می‌رسد در سطح خوبی قرار داشته باشد. همچنین موردی که در این تریلر روی آن تمرکز شده، دو عنصر خشونت و زیبایی است. خشونت تریلر مربوط‌به حرکات تمام کننده و ضرباتی است که قهرمان داستان روی دشمنان اعمال می‌کند. این در حالی است که زیبایی تریلر Symphony of Violence مربوط‌به جهان بازی و همچنین موسیقی زیبایی می‌شود که به‌گوش می‌رسد.

در ادامه کاربران زومجی می‌توانند تریلر Symphony of Violence بازی The Surge 2 را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی The Surge 2 در تاریخ دو مهر ماه (۲۴ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین موسیقی تریلر، The End of the World از شارون ون ایتن است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده