نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

ساخت عصر جدید 2 و سریالی از سیامک انصاری در دستور کار شبکه 3 قرار دارد

علی فروغی اخیرا در اعلام برنامه‌های شبکه سه از ساخت عصر جدید 2، سریالی نود قسمتی به کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان و برنامه جدید رضا رشیدپور خبر داده است.

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران؛ علی فروغی اخیرا برنامه‌های آینده شبکه سوم سیما را اعلام کرده است. شبکه سوم سیما به‌زودی میزبان فصل دوم برنامه استعدادیابی عصر جدید با نام عصر جدید ۲ خواهد بود. تهیه‌کننده و مجری این برنامه احسان علیخانی است. احسان علیخانی مدتی پیش از تمرکز خود روی «عصر جدید» و پایان همیشگی «ماه عسل» خبر داد. داورهای فصل اول برنامه «عصر جدید» رویا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی بودند. علی فروغی همچنین از ساخت یک سریال ۹۰ قسمتی به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان خبر داده است. سید جواد رضویان و سیامک انصاری اخیرا در فیلم سینمایی «زهرمار» در مقام کارگردان و بازیگر همکاری کرده‌اند. این دو بازیگر سابقه همکاری در سریال‌های «نقطه‌چین» و «پاورچین» را دارند. برنابر اعلام علی فروغی، تکلیف برنامه‌ رضا رشیدپور نیز به‌زودی معلوم خواهد شد. رضا رشیدپور پیش از این برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» را اجرا می‌کرد. فروغی همچنین از برنامه‌های ورزشی و آغاز یک برنامه استعدادیابی در زمینه تولید نیز خبر داده است. علی فروغی درباره برنامه‌های شبکه سوم سیما به شرح زیر سخن گفت:

پس از استقبال مخاطبان از برنامه «عصر جدید»، در حال طراحی و تأمین مقدمات «عصر جدید ۲» هستیم و در تلاشیم تا ان‌شاءالله این برنامه به زمستان امسال برسد. طبعا بعد از نهایی شدن، جزئیات دیگر این برنامه نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر شبکه سوم سیما درباره وضعیت سریال‌های شبکه به قرار زیر صحبت کرد:

پخش مجموعه «ستایش 3» آغاز شده و رنگ و لعاب جدیدی به آنتن شبکه سه داده است. مجموعه «فوق لیسانسه‌ها» در مرحله تصویربرداری است و نگارش «بانوی عمارت 2» نیز رو به پایان است؛ ضمن اینکه سریال طنز ۹۰ شبی جدیدی با کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان نیز در دستور کار قرار دارد.

سیامک انصاری

وی در ادامه از فصل جدید «ستازه ساز» گفت:

برای فصل جدید «ستاره ساز» حدود ۳۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در برنامه ثبت‌نام کرده‌اند که استقبال کم‌نظیری است و در حال بررسی، داوری و طراحی‌های فصل دوم این برنامه و رفع موانع مالی آن هستیم.

علی فروغی همچنین از برنامه‌ای برای استعدادیابی حوزه تولید خبر داد:

یکی از خلاهای شبکه سه پرداختن به موضوع رونق تولید به‌عنوان یکی از مسائل مهم کشور بود؛ چراکه می‌خواستیم برنامه‌ای طراحی شود که متناسب با مخاطبان شبکه باشد. ثمره تلاش چند ماهه همکاران ما در شبکه، برنامه‌ای سرگرم‌کننده و مبتنی بر کشف استعدادهای حوزه تولید است که به‌زودی از شبکه پخش خواهد شد.

جواد رضویان

وی افزود:

از همکارانم در برنامه «بدون توقف» خواسته‌ام صریح و عالمانه به شبهات جوانان در حوزه مسائل اقتصادی و سیاسی و فرهنگی بپردازند و بازخوردهای ما از مردم نیز نشان می‌دهد این نوع پرداختن به مسائل، استقبال قابل توجهی میان مردم داشته است.

علی فروغی در ادامه از رضا رشیدپور گفت:

در حال بررسی مقدمات برنامه جدید آقای رضا رشیدپور هستیم. دو ـ سه برنامه جدید سرگرمی در حال تولید است که به‌زودی جزئیات بیشتری از آن‌ها اعلام می‌شود.

رضا رشیدپور

مدیر شبکه سوم سیما از برنامه‌های ورزشی شبکه سه نیز سخن گفت:

باتوجه‌به فصل پرشور رقابت‌های ورزشی که در آن قرار داریم و بازی‌های فوتبال لیگ برتر، مسابقات والیبال و از سوی دیگر مسابقات کشتی و تکواندو در حال برگزاری است، شبکه سه به‌صورت ویژه به پوشش این مسابقات پرداخته و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

علی فروغی درنهایت از رضایت مخاطبان خبر داد:

افزایش مخاطبان شبکه سه به ۶۲.۳ درصد در آخرین نظرسنجی‌های سازمان، نشان از اعتماد بیش‌ازپیش مردم دارد و این اقبال کار ما را سخت‌تر کرده است و همه همکاران ما در شبکه در حال تلاش هستند تا با طراحی برنامه های جدید و جذاب روند رو به رشد مخاطب را حفظ کنند.

شما کاربران زومجی چه نظری درباره ساخته شدن برنامه «عصر جدید ۲»، سریال مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان، برنامه جدید رضا رشیدپور و صحبت‌های علی فروغی دارید؟


منبع انتخاب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده