نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

نسخه‌ بعدی بازی Mega Man همچنان در دست ساخت است

تهیه کننده‌ی سری مگامن خاطر نشان کرد که بازی بعدی سری همچنان در دست ساخت است و مجموعه مگامن حداقل برای یک دهه‌ی دیگر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

طبق آخرین اخبار بازی و طی مصاحبه‌ای با سایت 4Gamer، کازوهیرو سوچیا،‌ تهیه کننده‌ی سری مگامن (Mega Man) اعلام کرد که بازی بعدی از این سری همچنان در دست توسعه قرار دارد. در ادامه‌ی مصاحبه این‌طور بیان شده است که:

4Gamer: راجع به بازی بعدی که روی آن مشغول به کار هستید چه توضیحی می‌توانید بدهید؟ آخرین بازی سری، یعنی مگامن 11 بسیار فوق‌العاده بود و ما (4Gamer) منتظریم تا سری Star Force دوباره احیا شود. به شخصه دوست دارم تا سری Command Mission نیز بازگردد (با خنده).

سوچیا: متوجه هستم. بازی‌های زیادی هستند که من شخصا علاقه دارم تا روی آن‌ها کار کنم؛ اما واقعیت این است که این تصمیم در حال حاضر گرفته شده‌است که بازی بعدی ما چه باشد. با این حال، فعلا نمی‌توانم جزییات بیشتری را از آن منتشر کنم. لطفا تا زمان معرفی رسمی این بازی منتظر بمانید. من فکر می‌کنم که واژه‌ی اسپین آف (‌نسخه‌ی فرعی) در مورد سری Mega Man صدق نمی‌کند. تمامی سری‌های مگامن برای خود یک مجموعه‌ای اصلی محسوب می‌شوند. هنگامی که از مگامن صحبت می‌کنیم، ذهن خیلی از افراد به سوی مجموعه «X» می‌رود. برخی دیگر به EXE می‌اندیشند و من فکر می‌کنم که با توجه به هر نسل، این که کدام بازی واژه‌ی اصلی را یدک بکشد متفاوت است. بنابراین، نمی‌توانم کار روی هر کدام از سری‌های پیشین را در آینده انکار کنم.

در همان مصاحبه، سوچیا گفت که شرکت کپکام برنامه دارد تا برند مگامن را برای ده یا بیست سال آینده توسعه دهد با هدف اینکه بازیکنان تازه‌وارد بتوانند بازی‌های جدید را تجربه کرد. برای طرفداران این سری بازی‌های محبوب، بسیار جالب خواهد بود که چه بازی‌هایی از مگامن در آینده روی قفسه‌ی فروشگاه‌های بازی قرار خواهند گرفت.

بازی Mega Man 11 به عنوان آخرین اثری که از این سری منتشر شده، به فروش خوبی دست پیدا کرده است. بنابراین تصمیم کپکام برای بقای این سری منطقی به نظر می‌رسد. شما می‌توانید نقد این بازی را از طریق این لینک مطالعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده