نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

جزییات جدید فیلم خروج ابراهیم حاتمی کیا؛ فیلمی احتمالا جنجالی

جزییات منتشر شده از فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی خبر از یک فیلم احتمالا پر سروصدا و جنجالی می‌دهند.

فیلم سینمایی «خروج» جدیدترین پروژه ابراهیم حاتمی‌کیا محسوب می‌شود. این فیلم سینمایی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ عزت‌الله رمضانی‌فر و جهانگیر الماسی اخیرا از این فیلم صحبت کرده‌اند. عزت‌الله رمضانی‌فر مدتی پیش جزییاتی از داستان این فیلم ایرانی را به اشتراک گذاشته است. وی در بخشی از صحبت‌های خود نیز از وضعیت پرداختی‌های این فیلم صحبت کرده است. وی در ابتدا از وضعیت دستمزدهای فیلم گفت:

چند هفته پیش برای بازی در فیلم خروج (ابراهیم حاتمی کیا) دعوت به کار شدم و بعد چند جلسه تمرین و دورخوانی بدون اینکه در خصوص دستمزد صحبتی کنند، علی‌رغم با وجود رضایت حاتمی کیا از من مدیر تولید فیلم از قرارداد ماهیانه ۲۰ تا ۲۵ میلیون خبر داد که فاصله زیادی با آنچه من می‌خواستم داشت.

وی در ادامه از داستان فیلم «خروج» و انصراف خود از بازی در این فیلم گفت:

شرایط کار در گچساران خیلی دشوار بود و من به همراه دوازده پیرمرد دیگر که تراکتور داشتیم قرار بود از آن‌جا به سمت دفتر ریاست جمهوری حرکت کنیم که برخی از آن‌ها به تهران نمی‌رسند. البته این طور که متوجه شدم قرار داد من را در مقایسه با سایر بیشتر پیشنهاد دادند چون با آقای مهدی فقیه ماهی ۵ میلیون صحبت کردند. به هر حال من به ملبغ پیشنهادی آن‌ها اعتراض کردم و مشغول چانه زنی بودیم که از طرف آقای نعمت الله برای «قاتل و وحشی» با من تماس گرفتند و بعد از اینکه با هم به توافق رسیدیم از بازی در خروج انصراف دادم.

فرامرز قریبیان در خروج

جهانگیر الماسی، یکی از بازیگران فیلم سینمایی «خروج» نیز اخیرا درباره این فیلم صحبت کرده است. وی می‌گوید ساخته جدید ابراهیم حاتمی‌کیا می‌تواند به یکی از فیلم‌های جنجالی سال تبدیل شود. الماسی درباره «خروج» گفت:

نمی‌خواهم از اصطلاح وسترن استفاده کنم اما فیلم حاتمی کیا مخاطب را به‌شدت به یاد آثار وسترن و سینمای کلاسیک هالیوودی و سینمای اروپا به‌خصوص لهستان و مجارستان می اندازد، فیلم خروج از نظر من به‌شدت در سینمای ایران سروصدا خواهد کرد.

از بازیگران فیلم سینمایی «خروج» می‌توان به فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها و جهانگیر الماسی اشاره کرد. ابراهیم حاتمی‌کیا تاکنون فیلم‌هایی مانند «دیده‌بان»، «از کرخه تا راین»، «مهاجر»، «به رنگ ارغوان»، «بوی پیراهن یوسف»، «آژآنس شیشه‌ای»، «ارتفاع پست»، «گزارش یک جشن» و «چ» را ساخته است. فیلم‌های وی همچنین سابقه بردن چندین سیمرغ بلورین را دارند. برای نمونه فیلم‌های «به نام پدر»، «به رنگ ارغوان»، «از کرخه تا راین» سیمرغ بلورین بهترین فیلم را دریافت کرده‌اند.

شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های جهانگیر الماسی و عزت‌الله رمضانی‌فر چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده