نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

سازندگان سریال هیولا پایان بندی پیشنهادی وزارت ارشاد را نپذیرفته‌اند

پایان‌بندی سریال هیولا، به کارگردانی مهران مدیری، آن چیزی که وزارت ارشاد توصیه کرده است نیست و خواسته خود سازندگان جلوی دوربین رفته است.

سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری اخیرا به پایان رسیده است. حال، بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، سعید رجبی فروتن، یکی از اعضای شورای پروانه نمایش خانگی، از اختلاف وزارت ارشاد و سازندگان «هیولا» برای پایان‌بندی این سریال نوشته است. فروتن مدعی است پایان‌بندی جدیدترین سریال مهران مدیری آنچه که از طرف وزارت ارشاد پیشنهاد شد، نبوده است. سعید رجبی فروتن به قرار زیر نوشته است:

«هیولا» به ایستگاه پایانی رسید. پایان بندی سریال «هیولا» متاسفانه و شاید هم خوشبختانه آن چیزی نیست که شوراهای پروانه ساخت و نمایش به نویسنده و تهیه کننده سریال پیمان قاسم خانی و سید مصطفی احمدی پیشنهاد کردند. حاصل کار آن چیزی است که تیم سازنده بر اجرای آن اصرار داشتند.

سریال هیولا

سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری، سرپرست نویسندگی پیمان قاسمخانی، نویسندگی امیر برادران و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی ساخته شده است. امیر برادران اخیرا از پایان و دشواری‌های نویسندگی این سریال صحبت کرده است. سریال «هیولا» با بازی فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت الله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی ساخته شده است.

شما کاربران زومجی درباره سریال هیولا و صحبت‌های اخیر سعید رجبی فروتن چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده