// دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۷

تریلر گیم پلی The Outer Worlds جهان بازی و ماموریت ها را نشان می‌دهد [TGS 2019]

در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو 2019، تریلر جدیدی از بازی The Outer Worlds منتشر شده است که مأموریت‌ها و جهان بازی را نشان می‌دهد.

بازی The Outer Worlds در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود و تعداد زیادی از کاربران، معتقد هستند که می‌توان این بازی را دنباله‌ی معنوی Fallout: New Vegas دانست. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه توکیو گیم شو 2019، تریلر جدیدی از The Outer Worlds منتشر شده است که مأموریت‌ها و جهان بازی را به‌تصویر می‌کشد.

در جریان تریلر ۲۰ دقیقه‌ای منتشر شده، شاهد انجام مأموریت‌های مختلف و گشت‌وگذار در جهان بازی هستیم. موردی‌که در این ویدیو آزار دهنده است، این است که بازی توسط آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment)، سازنده The Outer Worlds، تجربه نشده است. به‌عبارتی یکی از بازدید کنندگان مشغول تجربه The Outer Worlds شده و حال تریلر تجربه‌ی وی از این بازی منتشر شده است.

ازاین‌رو شاهد رد شدن تعداد زیادی از دیالوگ‌های بازی هستیم. با اینکه تمامی نوشته‌ها به زبان ژاپنی است، اما بعضی از آن‌ها نوع تعامل با کاراکترهای بازی را نشان می‌دهد و با این کار نمی‌توان اطلاعات دقیقی را از آن‌ها کسب کرد. کاربران در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از گیم‌پلی ۲۰ دقیقه‌ای The Outer World را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. به‌نظر می‌رسد محتویات درنظر گرفته شده، مربوط به اوایل بازی است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده