// دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۷

تمامی ماموریت‌های Cyberpunk 2077 به‌صورت دستی طراحی شده‌اند

مأموریت‌های فرعی Cyberpunk 2077 ساختار متفاوتی دارند و بعضی از آن‌ها بیشتر از مأموریت‌های داستانی شما را درگیر می‌کنند.

تعدادی از بازی‌های نقش آفرینی نظیر Skyrim و Fallout 4 بدین صورت هستند که تیم سازنده از مأموریت‌های ساخته شده براساس الگوریتم برای مأموریت‌های فرعی استفاده می‌کنند. برای مثال بتسدا (Bethesda) برای بازی‌های ذکر شده از تکنولوژی Radiant AI استفاده می‌کند که وظیفه تولید مأموریت‌ها را برعهده دارد. بااین‌حال Cyberpunk 2077 از این روش استفاده نمی‌کند و تمامی مأموریت‌ها به‌صورت دستی طراحی شده‌اند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، فیلیپ ویبر، طراح مأموریت‌های سایبرپانک 2077، به‌تازگی در انجمن وبسایت سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) به سوالات کاربران جواب داده است. ویبر دراین‌باره می‌گوید:

تمامی مأموریت‌های داخل بازی به‌صورت دستی طراحی شده‌اند. برای ما، کیفیت مهم‌تر از کمیت است و این کیفیت را نمی‌توانستیم با ماژول‌هایی ارائه دهیم که به‌صورت تصادفی مأموریت‌ها را تولید می‌کنند. ما نمی‌خواهیم فقط کاربران را مشغول کنیم، بلکه می‌خواهیم چیزی را ارائه دهیم که ارزش وقت آن‌ها را داشته باشد.

ویبر در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که با وجود دستی طراحی شدن مأموریت‌ها، همچنان سایبرپانک 2077 بزرگ خواهد بود. او دراین‌باره افزود:

البته بازی ما یک اثر نقش‌آفرینی جهان بازی بزرگ خواهد بود و با وجود دستی طراحی شدن تمامی مأموریت‌ها، تلاش کرده‌ایم تا تعداد بسیار زیادی مأموریت طراحی کنیم. ازاین‌رو بازیکنان برای ساعت‌ها می‌توانند خود را سرگرم کنند.

در ادامه گفت‌وگوی فیلیپ ویبر، او اعلام کرده که مأموریت‌های فرعی ساختار و مدت زمان مختلفی دارند. بعضی از آن‌ها می‌توانند پیچیده‌تر و درگیر کننده‌تر از مراحل داستانی باشند. قطعا این گفته برای اشخاصی که The Witcher 3: Wild Hunt را تجربه کرده‌اند، مورد جدیدی نخواهد بود. در ادامه مشخص شده که Cyberpunk 2077 دارای مأموریت‌هایی است که به Street Stories معروف هستند. ظاهرا این دسته از مأموریت‌ها شباهت‌هایی به مأموریت‌های شکار هیولا گرالت در ویچر ۳ دارد. ویبر دراین‌باره می‌گوید:

در جهان بازی مأموریت‌هایی وجود دارد که V، قهرمان داستان، آن‌ها را از سوی دلال‌هایی نظیر دکستر دی‌شاون دریافت می‌کند. انجام این مأموریت‌ها باعث می‌شود تا اعتبار شما در شهر نایت سیتی و اطراف آن بالا برود. این دسته از مأموریت‌ها متنوع طراحی شده و بازیکنان می‌توانند با روش‌های متفاوتی آن‌ها را به پایان برسانند. Street Stories توسط تیم جهان باز ما طراحی شده است و به‌عنوان یک طراح مأموریت، مشتاقم تا آن‌ها را تجربه کنم؛ زیرا برخلاف سایر مأموریت‌های بازی، اطلاعات دقیقی از این دسته مأموریت‌ها ندارم و باید آن‌ها را همانند سایر بازیکنان تجربه کنم.

نظر شما کاربران زومجی در مورد گفته‌های فیلیپ ویبر چیست؟ بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در تاریخ نامشخصی برای سرویس گوگل استیدیا عرضه می‌شود.


منبع PCgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده