نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

ام‌اس‌آی: کارت های سری RX 5700 با پرچمداران MSI GAMING به اوج قدرت می‌رسند

شرکت MSI اخیرا پرچمداران کارت گرافیک RX 5700 را از خانواده Gaming و Gaming X معرفی کرده است. 

شرکت AMD پس از سال‌ها توانست روی خوش بازار را ببیند؛ آن هم با پردازنده‌های رایزن 3000 و کارت گرافیک‌های RX 5700. کارت گرافیک‌های سری RX 5700 با عملکردی خوب و قیمت رقابتی به سرعت توانست نظر بسیاری از منتقدان و کاربران را به سمت خود جلب کند. کارت‌هایی که حتی شرکای تجاری مانند MSI را مجاب کرد تا کارت‌های مختلفی را براساس RX 5700 روانه بازار کند. البته این بار داستان متفاوت است زیرا MSI با خانواده GAMING و GAMING X پرچمداران سری RX 5700 را معرفی کرده است.

MSI

MSI مفتخر است که بهترین سری کارت گرافیک‌های خود که بالاترین کارایی در بازی‌ها و عملکرد حرارتی را ارائه می‌دهند، به Radeon RX 5700 بیاورد. این کارت‌های GAMING بر پایه Navi از جدیدترین تکنولوژی نوآورانه تخصیص نیروی انحصاری MSI بهره می‌برند. این تکنولوژی مطمئن می‌شود که کارت نیروی خود را از منبع تغذیه تأمین می‌کند، نه اسلات PCI Express روی مادربرد؛ نتیجه این امر یک سیگنال نیروی پایدارتر و جلوگیری از هرگونه مشکل با مادربرد است.

بهترین خنک کنندگی

به‌عنوان یک پیشتاز در بحث خنک‌کننده‌های کارت گرافیک، این شرکت می‌داند که چالش برانگیزترین قسمت تولید گرافیک در این است که بتوان تعادلی میان حرارت و نویز در یک کارت گرافیک بالا رده ایجاد کرد. اینجا است که MSI تمرکز خود را برای سری GAMING در طی سالیان اخیر قرار داده و کارت گرافیک‌های MSI RX 5700 GAMING این سخن را تبدیل به عمل کرده‌اند. 

  • TORX FAN 3.0: به‌شدت ساکت. طراحی تیغه‌های منحصر بفرد برای بهترین خنک کنندگی
  • تکنولوژی Zero Frozr: در بار کاری پایین فن‌ها را از کار می‌اندازد تا محیطی بدون نویز را فراهم آورد

MSI

کارت گرافیک قوی و محکم

هیچ کارت گرافیک بالا رده‌ای بدون بک پلیت کامل نیست، بالاخره این اولین چیزی است که پس از نصب کارت در کیس خود مشاهده می‌کنید. سری GAMING با مقاوم‌ترین و بهترین مواد اولیه تقویت شده، بک پلیت فلزی نه‌تنها زیبایی کارت را افزایش می‌دهد بلکه قدرت ساختار کلی آن را نیز بهبود می‌بخشد تا PCB خم یا شکسته نشود.

  • با ترکیب آیرودینامیک و ساختار قدرتمند، ماژول‌های حرارتی عملکرد خنک کنندگی کارت را افزایش داده و همینطور از خم شدن کارت جلوگیری می‌کنند
  • با افزایش فاصله میان بک پلیت و بُرد به مقدار کم، هوای بیشتری در این فاصله جریان خواهد دشات که یعنی بک پلیت می‌تواند گرمای بیشتری را از کارت گرافیک جذب کند
  • به غیر از افزایش قدرت ساختاری، بک پلیت به خنک کنندگی غیرفعال کارت نیز کمک می‌کند. با چهار عدد پد لاستیکی میان بُرد و بک پلیت، جریان هوا بهبود یافته و دفع گرما بهتر خواهد شد

درخشان مانند الماس

با قدرت MSI Mystic Light نورپردازی RGB به شما اجازه می‌دهد به شکلی پویاتر اقدام به شخصی سازی کارت گرافیک خود با بازی‌ها و محیط کاری کنید. شما به‌سادگی می‌توانید نورپردازی RGB را با نرم‌افزار اختصاصی Dragon Center کنترل کنید. با استفاده از Mystic Light شما می‌توانید کارت گرافیک MSI GAMING خود را با باقی محصولات شخص ثالث همگام سازی کنید.

MSI

MSI Afterburner

MSI Afterburner درواقع شناخته شده‌ ترین نرم‌افزار اورکلاک است که به شکل وسیعی نیز استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به شما کنترل کامل کارت گرافیک را اهدا کرده و اجازه می‌دهد نکات کلیدی و مهم سیستم خود را پایش کنید. Afterburner به شما کارایی بالاتری را به شکل رایگان تقدیم می‌کند که به‌لطف فریم‌های بیشتر به دست می‌آید.

MSI Dragon Center

 MSI Dragon Center یک پلتفرم نرم‌افزاری جدید است و هدف آن ایجاد یک بستر کلی برای تمام نرم افزارهای MSI برای قطعات سیستم و لوازم جانبی است. حالت‌های جدید این نرم‌افزار از جمله Gaming Mode سیستم شما را بلافاصله برای بهترین تجربه گیمینگ بهینه می‌کند از جمله SSD، مانیتور و تنظیمات شبکه. چنین پلتفرم نرم‌افزاری جدیدی به بهبود و گسترش ادامه خواهد داد تا قابلیت‌های ویژه‌تری را به کاربران MSI تحویل دهد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده