// یکشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۶

نسخه انگلیسی بازی موبایل Octopath Traveler احتمالا ساخته می‌شود

اسکوئر انیکس با اشاره به نسخه انگلیسی بازی موبایل Octopath Traveler Tariku No Hasha، مدت زمان مورد نیاز برای تمام کردن آن را نیز اعلام کرد.

شرکت اسکوئر انیکس در جریان جدیدترین اخبار بازی موبایل اطلاعاتی از Octopath Traveler Tariku No Hasha منتشر کرد؛ بازی موبایلی که در واقع به عنوان پیش‌درآمد داستانی نسخه اصلی و تحسین شده Octopath Traveler به دست کاربران موبایل می‌رسد. این بازی در سبک نقش‌آفرینی ژاپنی در استودیو اکوئایر (Acquire) برای نینتندو پی سی و نینتندو سوییچ در حال ساخت است.

سازندگان در توییتر در پاسخ به یکی از طرفداران در مورد دلیل ساخته شدن این بازی موبایل گفتند:

از اینکه به محصول ما توجه می‌کنید و نگرانی‌های‌تان را با ما در میان می‌گذارید، سپاس‌گزار هستیم. در واقع دلیل ساخت این بازی موبایل این است که ما بتوانیم کاربران بیشتری را با Octopath Traveler آشنا و آن‌ها را به دنیای این بازی دعوت کنیم. هدف ما این است که موقعیت‌های بیشتری برای گیمر‌ها مهیا کنیم که به این بازی نزدیک شوند. با این حال باز تمرکز ما روی این موضوع است که نسخه ژاپنی این بازی را به نحو احسن بسازیم. در مورد برنامه‌های بعدی استودیو ما باید تا اطلاع ثانوی منتظر بمانید.

با توجه به بیانیه رسمی، سازندگان در حال حاضر روی نسخه ژاپنی بازی تمرکز کرده‌اند و طرفداران تا انتشار نسخه انگلیسی آن باید منتظر بمانند. همچنین در یک جلسه پرسش و پاسخ مشخص شد که کاربران برای تمام کردن بازی Octopath Traveler Tariku No Hasha تقریبا به ۶۰ ساعت زمان احتیاج دارند.

Octopath Traveler Tairiku no Hasha

سازندگان همچنین خاطرنشان کردند که با اینکه این بازی دارای سیستم پرداخت درون برنامه‌ای است، اما باز با این حال یک بازی JRPG «معمول» است. این موضوع بیان‌گر این است که محتوای داستانی بیشتری برای این بازی در آینده ساخته می‌شود که کاربران می‌توانند با پرداخت پول واقعی به آنها دست پیدا کنند.

سازندگان در انتها اعلام کردند که نسخه جدیدی از مجموعه بازی Octopath Traveler نیز برای کنسول‌ها در دست ساخت است و کاربران با تجربه نسخه موبایل این بازی می‌توانند منتظر بازی جدید این سری باشند.

بازی Octopath Traveler Tariku No Hasha برای انتشار در تاریخ ۲۰۱۹ روی دستگاه‌های آیفون و اندروید برنامه‌ریزی شده است. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، این بازی تنها در ژاپن در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده