نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

همکاری نتفلیکس و مت ریوز برای ساخت فیلم Way Station

مت ریوز و شبکه نتفلیکس در حال همکاری برای ساخت فیلمی براساس رمان Way Station هستند و ریوز به‌عنوان تهیه کننده در پروژه حضور خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمی براساس رمان Way Station (ایستگاه مسیر) اثر کلیفورد سیماک که برنده جایزه هوگو شده، در دست ساخت است. شبکه نت فلیکس و مت ریوز، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Cloverfield (کلاورفیلد)، فیلم Let Me In (بگذار وارد شوم)، فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها) و فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، در حال همکاری برای ساخت فیلمی براساس این رمان علمی تخیلی هستند. فیلم Way Station قرار است توسط استودیوی فیلمسازی 6th & Idaho که به ریوز تعلق دارد، ساخته شود و او به‌همراه آدام کاسان، رافی کران، آدام ماسی و لینکولن استالمستر، به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت. فیلم Way Station قرار است اولین همکاری رسمی و مشترک شبکه Netflix با استودیوی فیلمسازی 6th & Idaho باشد.

مت ریوز

فیلم Animal Farm (قلعه حیوانات)، فیلم Button Man، فیلم Idol (بت) و فیلم Recursion، دیگر آثاری هستند که قرار است توسط استودیوی فیلمسازی 6th & Idaho برای شبکه نتفلیکس تولید و منتشر شوند. ریوز در حال حاضر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Batman (بتمن) را بر عهده دارد که رابرت پتینسون نقش شوالیه تاریکی جدید سینما را در این فیلم بازی خواهد کرد. رمان Way Station داستان ایناک والاس، پسر کشاورزی آمریکایی که در جنگ داخلی آمریکا سرباز بوده، را دنبال می‌کند که پس از نزدیک به ۱۲۰ سال هنوز با همان سن دوران سربازی، بدون اینکه پیر شده باشد، در مزرعه خانوادگی‌اش در حال زندگی است. او برنامه روزانه مرتبی دارد. او هر روز صبح برای گرفتن ژورنال‌های علمی و روزنامه‌هایی که اشتراکشان را دارد و همچنین کتاب‌هایی که سفارش داده چند کیلومتر راه را پیاده‌روی می‌کند تا در کنار جاده‌ای دورافتاده دوست قدیمی‌اش، وینسلوی پیر را که پستچی است ببیند.

او همچنین یک ساعت دیگر از روزش را به کار در باغچه کوچکی که در آن سبزیجات کاشته، اختصاص می‌دهد و مابقی اوقات شبانه‌روز را در خانه‌اش سپری می‌کند. او مزرعه را رها کرده و منبع درآمدش از راه فروختن جواهراتی است که هر چند سال یکبار برای یک تاجر جواهرات در شهری دور می‌فرستد. داستان کتاب درباره اتفاقاتی است که باعث می‌شود او پس از یک قرن رازش را برای دیگران فاش کند و اتفاقی مهم را در سرنوشت مرکز کهکشانی رقم بزند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده