نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۷

در ویدیو جدید فیلم Ad Astra برد پیت در مریخ قدم می‌زند

ویدیوی جدیدی از فیلم Ad Astra منتشر شده که در این ویدیو شخصیت برد پیت و روث نگا را در یک ماموریت در سیاره مریخ مشاهده می‌کنیم.

هفته گذشته بود که شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی دو ویدیوی جدید از فیلم Ad Astra (سفر به سوی ستارگان) را منتشر کردند که در یک ویدیو شاهد توضیحاتی در مورد پروژه لیما بودیم و در ویدیو دیگر ماه نوردی روی مک‌براید با بازی برد پیت، را مشاهده کردیم که گروهی ناشناس به او و گروهش حمله کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدیدی از این فیلم علمی تخیلی و مورد انتظار منتشر شده است. در ویدیو جدید فیلم Ad Astra شاهد ماموریت در روی مریخ هستیم که روی مک‌براید و هلن لانتوس با بازی روث نگا، در این ویدیو حضور دارند. برخلاف دو ویدیوی قبلی، مدت زمان این ویدیو کمتر از یک دقیقه است و پس از یک مریخ نوردی کوتاه شاهد پیاده شدن برد پیت در سطح مریخ هستیم و شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

برد پیت، تامی لی جونز، لیو تایلر، روث نگا، دونالد ساترلند، جیمی کندی، جان فین، لیسا همیلتون، جان اورتیز، کیمبرلی الیز و بابی نیش، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ad Astra حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز گری، کارگردان فیلم The Lost City of Z (شهر گمشده زی)، بوده است. فیلم Ad Astra قرار است داستان روی مک‌براید با بازی برد پیت را روایت کند. روی مک‌براید قرار است در جستجوی پدر خود که بیست سال پیش در ماموریتی یک‌طرفه به سیاره نپتون سفر کرده بود تا نشانه‌هایی از حیات موجودات بیگانه بیابد، سفری طولانی و پر خطر را آغاز کند تا دلیل شکست پدرش را متوجه شود و همچنین چیزی را که در حال تهدید حیات زمین است، نیز پیدا کند.

فیلم Ad Astra برای اکران در تاریخ ۲۰ سپتامبر امسال (۲۹ شهریور) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده