نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴

تهیه کننده برنامه شب نشینی به تعلیق آن واکنش نشان داد

سید مصطفی احمدی نسبت به اخبار منتشر شده مبنی‌بر توقف ساخت برنامه شب نشینی مهران مدیری واکنش نشان داد.

مدت کوتاهی پیش خبری مبنی‌بر توقف ساخت برنامه گفتگو محور «شب نشینی» به دلیل ایراد حقوقی سازمان صدا و سیما منتشر شد. این خبر را یکی از اعضای شورای پروانه نمایش شبکه خانگی منتشر کرده بود. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، سیدمصطفی احمدی در واکنش به این خبر مصاحبه‌ای کرده است. وی در واقع از چنین اتفاقی ابراز بی‌اطلاعی کرده و از پیگیری ماجرا خبر داده است. سید مصطفی احمدی به شرح زیر صحبت کرد:

من به تازگی این خبر را شنیده‌ام؛ باتوجه به ایام محرم، برنامه «شب‌ نشینی» فعلا ضبط نمی‌شود ولی تا به حال صحبتی برای توقف برنامه مطرح نشده است. اکنون پیگیر خبر منتشر شده در رابطه با توقف برنامه هستیم که در این باره هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

شب نشینی

برنامه شب نشینی جدیدترین برنامه گفتگومحور مهران مدیری محسوب می‌شود. این برنامه اما نه در صدا و سیما، که در فضای مجازی پخش خواهد شد. مهران مدیری در این برنامه به گفتگو با مهمان‌های مختلف می‌نشیند. قسمت اول این برنامه با حضور پیمان قاسمخانی ضبط شده است. مهران مدیری پیش از برنامه گفتگومحور «دورهمی» را اجرا کرده است. وی در آن برنامه نیز با افراد مختلف و سرشناسی مصاحبه کرده بود. مهران مدیری اخیرا سریال «هیولا» را در شبکه نمایش خانگی ساخته است. وی همچنین سابقه ساخت سریال‌هایی مانند «شب‌های برره»، «قهوه تلخ» و «مرد هزار چهره» را دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده