// شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۴

سازندگان Marvel's Avengers علاقه‌ای به عرضه محتویات تکراری با ظاهر جدید ندارند

کریستال داینامیکس اعلام کرده که نمی‌خواهد بسته الحاقی‌هایی را برای بازی Marvel's Avengers عرضه کند که شامل عرضه مجدد شخصیت‌های فعلی با ظاهر جدید می‌شود.

Marvel's Avengers را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۰ دانست که تابه‌امروز اخبار و ویدیوهای مختلفی از گیم‌پلی کاراکترهای بازی منتشر شده است. شاید نمایش اولیه بازی آنطور که باید و شاید جذاب به‌نظر نرسید، اما استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، سازنده Marvel's Avengers، اعلام کرده که به مرور زمان کیفیت بازی ارتقا خواهد یافت.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه Pax West 2019، اسکات اموس، رئیس کریستال داینامیکس، مصاحبه تازه‌ای را انجام داده است. وی در مصاحبه خود اعلام کرده که بسته‌های الحاقی این بازی دنیای مارول، شامل عرضه مجدد شخصیت‌های فعلی با ظاهر جدید نمی‌شود و می‌خواهند کاراکترهایی را عرضه کنند که تجربه‌ی عمیق و تازه‌ای را در دسترس کاربر قرار می‌دهند. وی دراین‌باره می‌گوید:

نمی‌خواهم اسم قهرمانی را بیاورم، اما می‌خواهم کاربران با خود بگویند که این همان کاراکتر و چیزی است که منتظرش بودم؛ زیرا اگر احساس کنم که کاراکترهای بسته الحاقی ظاهری جدید از شخصیت‌های فعلی هستند، اصلا سرگرم نمی‌شوم. این در حالی است که باید مهارت‌ها، توانایی‌ها و داستان مخصوص‌به خود را داشته باشند. داشتن خط داستانی مخصوص باعث می‌شود تا به یاد بیاورید که چه کارهایی را در این جهان انجام داده‌اند. ازاین‌رو باید بررسی کنیم که هر قهرمان چه طراحی و موارد منحصربه‌فردی داشته باشد و سپس آن‌ها را پس از عرضه بازی رسمی، در اختیار مخاطب قرار دهیم.

در ادامه اسکات اموس به این مورد اشاره کرده است که کاراکترهای بازی همانند کلاس‌های متفاوت عمل نمی‌کنند. درواقع تیم سازنده نمی‌خواهد کاراکترهایی را عرضه کند که کاربر با خود بگوید این هم همانند سایر شخصیت‌های فعلی است و فقط ظاهر آن عوض شده است؛ بلکه می‌خواهد تجربه‌ای را ارائه دهد که ساختار متفاوت و خاصی دارد.

نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده