// شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

تریلر جدید Cat Quest II همکاری چندنفره را در این بازی نشان می‌دهد

استودیو PQube به‌تازگی تریلری جدید از بازی Cat Quest II منتشر کرده است که همکاری چندنفره را نشان می‌دهد.

Cat Quest را می‌توان یک بازی جذاب و فانتزی دانست که در آن شما در نقش یک گربه دوست‌داشتنی وارد بازی می‌شدید و باید به‌دنبال آزاد کردن خواهر ربوده شده‌ی خود می‌رفتید. حالا و براساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو The Gentlebros که نسخه اول بازی را نیز توسعه داده بود، مدتی است که در حال ساخت نسخه دوم بازی با نام Cat Quest II است و قرار است که یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های نسخه اول را یعنی همکاری چندنفره یا Co-Op به نسخه دوم اضافه کند. در این حالت شما باید در نقش یک گربه و یک سگ رهسپار مأموریت نجات سرزمین‌های خود شوید. به‌تازگی تریلری هم از بازی Cat Quest II منتشر شده است که این حالت را به‌ تصویر می‌کشد:

دانلود ویدیو از آپارات

در دنیای بازی Cat Quest 2 سرزمین گربه‌ها با نام Felingard و سرزمین سگ‌ها با نام Lupus Empire درگیر مسائل و مشکلاتی شده‌اند و پادشاهان هریک از این سرزمین‌ها به‌دنبال بازپس‌گیری تخت‌های خود باید به مبارزه بپردازند. چه بخواهید بازی را به‌ تنهایی انجام دهید چه با یکی از دوستان خود، در خط داستانی هردو شخصیت سگ و گربه حضور دارند. سیستم مبارزه Real Time بازی، گرافیکی فانتزی و جذاب و همچنین بهره‌مندی از سیستم محبوب Co-Op باعث شده است که بازی Cat Quest II تبدیل به انتخاب مناسبی برای طرفداران این سبک از بازی‌ها شود.

بازی Cat Quest II می‌تواند تبدیل به یک سرگرمی خوب برای آخر هفته‌ی خانواده‌ها شود که در آن نسبت‌به نسخه قبل شاهد اضافه شدن موارد بیشتری مانند سلاح‌های جدید، معجون‌های جادویی و همچنین قابلیت‌های ثانویه‌ی بیشتر هستیم. برای این که مهارت خود را در بازی بسنجید، یک‌سری سیاهچال در آن قرار داده شده که پر از تله است و می‌تواند هر بازیکن سرسختی را هم به مشکل بیندازد. تاریخ انتشار بازی Cat Quest II برابر خواهد بود با ۲۴ ماه سپتامبر (دوم مهر ماه) که قرار است برای کامپیوتر عرضه شود. نسخه‌های کنسولی بازی نیز برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهند شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده