// شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

اولین مرحله A Plague Tale: Innocence را به رایگان تجربه کنید

علاقه‌مندان به بازی A Plague Tale: Innocence که هنوز بازی را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند مرحله اول بازی را به‌صورت رایگان روی پلتفرم خود تجربه کنند.

تیر ماه بود که بازی A Plague Tale: Innocence عرضه شد و با مشکلاتی که داشت، توانست تجربه‌ی خوبی را در اختیار کاربران بازی‌های داستان‌محور قرار دهد. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو آسوبو (Asobo Studio)، سازنده بازی A Plague Tale: Innocence، اعلام کرده است که کاربران می‌توانند مرحله اول این بازی را در قالب یک نسخه دمو تجربه کنند.

همچنین چندی پیش بود که حالت عکاسی به بازی اضافه شد تا کاربران بتوانند لحظات مورد علاقه خود را بهتر از قبل ثبت کنند. ازاین‌رو کاربران کامپیوتر (استیمپلی استیشن 4 و ایکس باکس وان با مراجعه به فروشگاه پلتفرم خود می‌توانند نسخه دمو A Plague Tale: Innocence را دانلود کنند و از تجربه‌ی مرحله اول بازی لذت ببرند. دراین‌میان اشاره کنم که هم‌اکنون نسخه پی سی بازی در استیم تخفیف خورده است و می‌توانید آن را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر نسخه Free Trial بازی A Plague Tale: Innocence  را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی A Plague Tale: Innocence توانست از زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

A Plague Tale: Innocence همان‌قدر که در روایت داستانی عالی، شخصیت‌پردازی بسیار جالب کاراکتر‌ها و از همه بهتر خلق یک اتمسفر تاثیرگذار از فرانسه قرن چهاردهمی آلوده به طاعون موفق می‌شود، در زمینه گیم‌پلی از مشکلاتی جدی رنج می‌برد که باعث می‌شود زمانی که به دید یک بازی کامل به آن نگاه کنیم، نتوانیم این مشکلات را نادیده بگیریم. با این حال هنوز هم A Plague Tale: Innocence اثری است که ارزش گذاشتن چیزی بین ۱۰ تا ۱۵ ساعت وقت را دارد و هرقدر هم مکانیزم‌های مخفی کاری یا مبارزات آن تکراری و خسته‌کننده شوند، جنبه‌های دیگر بازی تا پایان مخاطب را سرگرم نگه خواهند داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده