نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

باگ Split Screen بازی Borderlands 3 روی پلی استیشن 4 برطرف می‌شود

کمتر از یک روز از زمان عرضه بازی Borderlands 3 می‌گذرد که به‌نظر می‌رسد باگ‌هایی در حالت Split Screen نسخه پلی استیشن 4 آن دیده شده که تیم سازنده در حال رفع کردن آنها است.

پس از سالها انتظار بالاخره نسخه سوم و جدید مجموعه شوتر محبوب Borderlands روانه بازار شد. بازی Borderlands 3 توانست نظر مثبت منتقدین را به خود جلب و بازخوردهای نسبتا خوبی را دریافت کند. در کنار تمام تحسین‌ها و تمجیدهای صورت گرفته از بازی، به‌نظر می‌رسد بردرلندز 3 خالی از ایراد و مشکل هم نباشد؛ چراکه خبرهای زیادی مبنی‌بر به مشکل خوردن کاربران نسخه پلی استیشن 4 بازی در حالت Split Screen به گوش می‌رسد. حال در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده ضمن تایید این قضیه، تاکید کرد که در حال کار روی برطرف کردن آن است.

به گفته استودیوی 2k، ناشر بازی، کاربران نسخه پلی استیشن 4 زمانی که به‌صورت Split Screen مبارزات شلوغی را انجام دهند یا در حین بازی یکی از گیمرها در قسمت درخت مهارت یا منوهای بازی چرخ بزند، این مشکل به‌وجود خواهد آمد. آنها ادعا کردند که استودیوی گیرباکس (Gearbox Software)، سازنده بازی، در حال کار روی برطرف کردن این باگ است.

متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار به‌روزرسانی برای رفع مشکل بازی اعلام نشده است. برای اثری که تمرکز ویژه‌ای روی حالت Co-op دارد، وجود چنین مشکلی در روز عرضه قطعا ناامیدکننده خواهد بود.

بازی Borderlands 3 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی از روز گذشته در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. اگر شما هم تا الان بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده