// شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تریلرهای جدید گیم‌ پلی Final Fantasy VII Remake با محوریت باس فایت‌های بازی [TGS 2019]

در جدیدترین ویدیوهای گیم‌پلی بازی Final Fantasy VII Remake، یوشینوری کیتاسه در مورد نحوه احضار کردن و حالت کلاسیک توضیحاتی را ارائه کرده است.

در سومین روز از نمایشگاه توکیو گیم شو 2019، اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر سری Final Fantasy، پنل مخصوص‌ به خود را برگزار کرد. در جریان این پنل یوشینوری کیتاسه، تهیه کننده Final Fantasy VII Remake، مشغول تجربه‌ی بازی شد و توضیحاتی را در مورد مکانیزم‌های گیم‌پلی ارائه کرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در اولین تریلر منتشر شده شاهد مبارزات کلود و برت درکنار یکدیگر هستیم و در ادامه، باس فایت Guard Scorpion نمایش داده می‌شود. یکی از مواردی که کیتاسه در مورد آن توضیح داده است، حالت جدید به نام کلاسیک است. دلیل استفاده از واژه «کلاسیک» این است که در این حالت کاراکتر شما به‌صورت خودکار به دشمن آسیب می‌رساند و ضربات را دفع یا جاخالی می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که با پر شدن نوار ATB از مهارت‌های مختلف استفاده یا بین کاراکترهای بازی سوییچ کنید؛ دقیقا همانند نسخه اصلی که کاراکتر شما خودش ضربات را اعمال می‌کرد و بازیکن فقط دستور می‌داد.

در تریلر دوم، شاهد نبرد کلود درکنار تیفا و ایریث با Aps هستیم. Aps باس فایت زیرزمین عمارت Don Corneo به‌حساب می‌آید و یکی از چالش‌برانگیزترین باس‌های ابتدایی بازی است. یوشینوری کیتاسه اعلام کرد که هر کاراکتر می‌تواند Materia مربوط‌ به یک احضار را در اختیار داشته باشد و در طول بازی از آن استفاده کند. ازاین‌رو در بخشی از تریلر دوم شاهد استفاده کلود از Materia خود هستیم و Ifrit را احضار می‌کند. همچنین Ifrit در طول مبارزه خود از ضربه خاص و نوستالوژی Hellfire هم استفاده می‌کند. البته اشاره کنم که برای استفاده از احضارها در داخل بازی، باید نوار مربوط‌ به این بخش پر شود.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی و باس فایت Guard Scorpion را در زومجی و ویدیو مبارزه با Aps را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Final Fantasy VIII Remake در تاریخ ۱۳ اسفند ماه (سه مارس ۲۰۲۰) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. همچنین در روز اول TGS 2019 هم تریلر گیم‌پلی دیگری از بازی فاینال فانتزی 7 ریمیک منتشر شده بود که Turks را به‌نمایش می‌گذاشت.

دانلود ویدیو از آپارات

Final Fantasy VII Remake

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده