نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

آمازون حق پخش مجموعه انیمیشن Super Dinosaur را به‌دست آورد

مجموعه Super Dinosaur براساس کمیک‌های رابرت کرکمن، خالق مردگان متحرک بعد از پخش از شبکه تله‌تون، این‌بار ازطریق آمازون پخش خواهد شد.

سال گذشته مجموعه انیمیشنی تحت عنوان سوپر دایناسور (Super Dinosaur) براساس کمیک‌های رابرت کرکمن از شبکه کانادایی تله‌تون (Teletoon) پخش شد که با استقبال خوبی همراه بود؛ مجموعه‌ای که شرکت آمازون (Amazon) در راستای همکاری‌های خود با رابرت کرکمن، حق پخش آن را خریداری کرده و قرار است یک‌بار دیگر ازطریق سرویس استریم آمازون به‌دست علاقمندان برسد.

سوپر دایناسور کمیکی است که رابرت کرکمن، خالق مردگان متحرک یا واکینگ دد (The Walking Dead) آن را با کمک جیسون هاوارد تهیه کرد و انتشارش از سال ۲۰۱۱ آغاز شد. این مجموعه با ماجراجویی دو دانشمند شروع می‌شود که حفره‌ای عظیم درون زمین پیدا می‌کنند و با وارد شدن به آن، به منطقه‌ای ناشناخته می‌رسند که دایناسورها هنوز در آن‌جا به حیات خود ادامه می‌دهند؛ منطقه‌ای که ماده‌ی ارزشمندی به‌نام DynOre هم در آن یافت می‌شود. در همین حال یکی از این دانشمندان به‌نام مکس مکسیموس تصمیم می‌گیرد تیرانوسوروسی را از آن منطقه خارج کند و با اعمال تغییراتی در آن و تبدیلش به موجودی جهش‌یافته، او را درون یک زره‌ی ربات‌مانند عظیم قرار دهد و برای فتح دنیا از این تیرانوسوروس استفاده کند. ولی دانشمند دیگر به‌نام دکتر دینامو که با این کار مخالف است، جلوی او را می‌گیرد و فرزندش هم با این دایناسور دوست می‌شود و درنهایت این موجود عظیم‌الجثه به‌جای تخریب دنیا، تبدیل به قهرمانی برای نجات جهان و محل زندگی دایناسورها از تهدیدهای مختلف مثل مکسیموس می‌شود.

این انیمیشن که به‌شکل سه‌بعدی تولید شده و آخرین قسمت از فصل اول آن هم در ژانویه ۲۰۱۹ پخش شده بود، کاری از کوین برک (Ultimate Spider-Man) و کریس وایات (Star Wars Resistance) است و شرکت‌های Spin Master Entertainment، Atomic Cartoons و البته شرکت خود کرکمن یعنی Skybound Entertainment در ساخت آن نقش داشته‌اند و پخش آن از آمازون پرایم هم از تاریخ ۶ اکتبر (‍‍۱۴ مهر) آغاز خواهد شد. رابرت کرکمن در مورد سوپر دایناسور و انیمیشن آن می‌گوید:

من و جیسون هاوارد، سوپر دایناسور را به‌عنوان محصولی تولید کردیم که تمام کودکان از آن لذت زیادی ببرند، همان‌طور که فرزندان ما هم آن را بسیار دوست داشته‌اند.

ما برای رسیدن به این هدف، دنیایی عظیم و جذاب طراحی کردیم، چیزی مانند دنیای واکینگ دد ولی این‌بار برای کودکان! بعد از آن هم همکاران ما در Spin Master به Skybound کمک کردند که این مجموعه را به‌صورت انیمیشن در دسترس مخاطبان زیادی قرار دهیم و اکنون بسیار خوشحالم که مجموعه سوپر دایناسور در اختیار آمازون قرار گرفته است؛ جایی که مطمئنم در آن به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده