نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۹

اولین تصویر و اولین پوستر از فیلم ترسناک Eli نتفلیکس منتشر شد

سرویس استریم نتفلیکس (Netflix)، اولین تصویر و اولین پوستر رسمی از فیلم ترسناک Eli (الی) به کارگردانی کیران فوی را منتشر کرد.

سرویس استریم نتفلیکس (Netflix)، پوستر فیلم جدید این سرویس که فیلمی ترسناک با عنوان Eli (الی) است را منتشر کرد؛ همچنین نتفلیکس اولین تصویر رسمی این فیلم را که کارگردانی آن را کیران فوی ایرلندی بر عهده دارد منتشر کرد. پوستر و اولین تصویر از فیلم Eli را در پایین مشاهده می‌کنید:

Eli

چارلی شات‌ول (بازیگر فیلم All the Money in the World) نقش شخصیت اِلی را ایفا خواهد کرد و سدی سینک (بازیگر سریال Stranger Things)، لیلی تیلور (بازیگر فیلم The Conjuring) و کلی رایلی (بازیگر سریال True Detective)، دیگر بازیگران فیلم Eli نتفلیکس هستند.

داستان فیلم Eli از آنجایی شروع می‌شود که دکتری سعی می‌کند با استفاده از روش‌های درمانی تجربی، یکی از بیماران خود که با بیماری سختی دست‌وپنجه نرم می‌کند را درمان کند، اما ناگهان دکتر متوجه می‌شود که خود دچار همان بیماری ترسناک شده است و شخصیت اِلی پس از این ماجرا به این موضوع پی می‌برد که شاید دکتر انگیزه‌های پنهانی دیگری از انجام آزمایش‌ها خود داشته است.  

نگارش فیلمنامه فیلم Eli به‌صورت مشترک بر عهدهٔ دیوید چیرچیرلیو، یان گلدبرگ و ریچراد نینگ بوده است. جنی هینکی، ترور میسی و جان زائوزیرنی، تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارند و ملیندا نیشیوکا، تهیه‌کنندهٔ اجرایی این فیلم است. فیلم Eli در ابتدا قرار بود توسط شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) روی پردهٔ سینما برود که با انصراف این شرکت، سرویس استریم نتفلیکس تصمیم به خرید و پخش آن گرفت. درواقع فیلمنامهٔ دیوید چیرچیرلیو در فهرست سیاه قرار گرفته بود و کارشناسان شانس چندانی برای ساخت فیلم قائل نبودند، اما یان گلدبرگ و ریچراد نینگ این فیلمنامه را از فهرست سیاه درآوردند و بازنویسی کردند و سرانجام مجوز ساخت آن صادر شد.

فیلم Eli در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر ماه)، از سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده