نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

کن واتانابه همبازی انسل الگورت در سریال Tokyo Vice شد

کن واتانابه، بازیگر معروف ژاپنی، همبازی انسل الگورت در سریال Tokyo Vice (فساد توکیو) سرویس استریم HBO Max شد.

کن واتانابه، بازیگر معروف و قدیمی ژاپنی که در آثار هالیوودی زیادی نیز نقش‌آفرینی کرده است، یکی از نقش‌های اصلی سریال Tokyo Vice (فساد توکیو) سرویس استریم HBO Max را ایفا خواهد کرد. وی همچنین یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز خواهد بود. سریال Tokyo Vice براساس اثری غیر داستانی با همین عنوان، اثر جیک آدلستین در دست ساخت است و پیش‌تر اعلام شده بود انسل الگورت، بازیگر جوان سینمای هالیوود که در فیلم‌هایی چون Baby Driver (بیبی درایور) و The Fault In Our Stars (بخت پریشان) ایفای نقش کرده، نقش اصلی را در این سریال بر عهده خواهد داشت. سریال Tokyo Vice در ۱۰ قسمت ساخته و تولید خواهد شد و جی. تی. راجز، نگارش فیلمنامه این پروژه را بر عهده خواهد داشت. دستین دنیل کریتن، کارگردانی این سریال را انجام خواهد داد.

HBO Max

انسل الگورت قرار است نقش شخصیتی با نام جیک آدلستین (نویسنده اثر) را در سریال Tokyo Vice ایفا کند؛ خبرنگار آمریکایی که خودش را به‌نحوی به ادارهٔ پلیس متروپولیتن توکیو وارد می‌کند تا فساد درونی این سازمان را برملا کند. ماجراجویی جیک آدلستین وی را به لایه‌های زیرین فساد موجود در شهر توکیو می‌رساند، جایی که در آن نمی‌توان به کسی اعتماد کرد و هر چیزی که می‌بیند، انعکاسی دروغین از حقیقت است.

کن واتانابه قرار است نقش شخصیتی با نام هیروتو کاتاگیری که کارآگاه پلیس است را در سریال Tokyo Vice ایفا کند

کن واتانابه نیز قرار است نقش شخصیتی با نام هیروتو کاتاگیری را ایفا کند؛ کارآگاه پلیسی در بخش جنایی ادارهٔ پلیس شهر توکیو که به‌نحوی حق پدری بر گردن شخصیت جیک آدلستین دارد و به وی کمک‌های زیادی در ماجرایی که وارد آن شده و به‌سختی می‌توان پلیس‌های سالم و ناسالم را در دنیای سازمان‌یافتهٔ آن تشخیص داد، می‌کند. آخرین نقش‌آفرینی کن واتانابه روی پردهٔ سینما، مربوط‌ به فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) می‌شود که وی در این فیلم با بازیگرانی چون میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز همبازی بود. این فیلم با نقدهای متوسط منتقدان و سپس استقبال سرد تماشاچیان در گیشه مواجه شد؛ دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) در مجموع بیش از ۳۸۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

چندی پیش وارنرمدیا اعلام کرد سرویس استریم این شرکت قرار است HBO Max نام داشته باشد و در این سرویس استریم قرار است شاهد ترکیبی از فیلم‌ها و سریال‌های وارنرمدیا مثل سریال Friends (دوستان) با برنامه‌های اورجینال HBO Max باشیم. این سرویس استریم قرار است با سرویس‌های استریم و اینترنتی دیگر مثل سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) ، شبکه هولو (Hulu) و سرویس استریم دیزنی پلاس (Disney Plus) رقابت کند. وارنرمدیا اعلام کرد شبکه HBO Max در بهار سال ۲۰۲۰ آغاز به کار خواهد کرد و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله زمان دقیق آغاز به کار یا هزینه اشتراک ماهیانه آن منتشر نشده است.

در سرویس استریم HBO Max قرار است شاهد برنامه‌هایی از مجموعه دی‌‌سی (DC)، شبکه TNT، شبکه TBS، شبکه truTV، شبکه The CW، شبکه Cartoon Network، شبکه Adult Swim، شبکه Crunchyroll، سرویس Rooster Teeth، شبکه HBO و غیره باشیم. در سرویس استریم HBO Max شاهد حضور سریال‌های کلاسیکی مثل سریال Friends، سریال The Fresh Prince of Bel-Air و سریال Pretty Little Liars (دروغ‌گوهای کوچک زیبا) به‌همراه سریال‌های جدیدی مثل سریال Batwoman (بت وومن) و سریال Katy Keene (کتی کین)، نیز خواهیم بود. علاوه‌بر این، گرگ برلانتی و ریس ویترسپون تهیه‌کنندگی فیلم‌های اورجینال و جدید شبکه HBO Max را نیز بر عهده دارند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده