نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷

تیم Liquid رشته Dota 2 منحل شد

بازیکنان تیم لیکوئید پس از حضور موفقیت‌آمیزشان در تورنمنت The International 9 دوتا 2 تصمیم گرفتند که راه خود را از این سازمان جدا کنند و به تشکیل سازمان خودشان بپردازند.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که ویکتور گوسنز، مدیرعامل تیم لیکوئید اعلام کرده است که بازیکنان این تیم تصمیم به ترک سازمان را دارند. بر این اساس، مارون “GH” مرهج، کورو “KuroKy” تخاصمی، آیوِن بوریسلاوف “MinD_ContRoL” آیوانف، عامر “-Miracle” البرقاوی و علیوی “w33” عمر دیگر جزو بازیکنان تیم Team Liquid به حساب نمی‌آیند و در سال جاری سازمانِ ورزش الکترونیک خودشان را تشکیل می‌دهند. بر اساس اطلاعیه‌ی Team Liquid که قهرمانی مسابقات The International 7 و نائب قهرمانی مسابقات The International 9 در کارنامه‌ی آن‌ها دیده می‌شود، ظاهراً اعضای این تیم در کنار هم خواهند ماند و با یک نام تازه در این فصل به رقابت خواهند پرداخت؛ موضوعی که تابه‌حال توسط بازیکنان تایید نشده است. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بازیکنان Team Liquid با یک توافق متقابل با سازمان از تیم خارج می‌شوند. ویکتور گوسنز از طریق ارسال توییتی در این‌باره گفت:

پس از پایان تورنمنت سالانه‌ی اینترنشنال ۹ جلسه‌ای برای گفتگو درباره‌ی آینده‌ی کاری‌مان با کروکی و محمد برگزار کردم. متاسفانه، آن‌ها گفتند که می‌خواهند در سال جاری آرزوها و جاه‌طلبی‌های‌شان را دنبال کنند و سازمان خودشان را بنا کنند.

به گفته‌ی گوسنز، تیم Team Liquid با تشکیل یک ترکیب تازه از بازیکنان Dota 2 برای رقابت در Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ به میادین باز می‌گردد. گوسنز در ادامه‌ اظهار داشت:

دوتا قطعا یک بازی است و ما عمیقا به جامعه‌ی طرفداران‌مان باور داریم. بدون شک ما می‌خواهیم که باری دیگر متعهد شویم و برای یک دوره‌ی زمانی طولانی پروژه‌ی جدیدی را آغاز کنیم.

منحل شدن تیم Team Liquid درست چند روز بعد از اینکه جسی “JerAx” واینیکا از عدم اطمینانش برای تغییر نکردن ترکیب تیم OG برای فصل آتی سخن گفت، اتفاق افتاد. گوسنز همچنین اعلام کرد که دستیابی به یک ترکیب درجه یک «فرآیندی بسیار پیچیده است» و بر این اساس مشخص نیست که تیم لیکوئید بازیکنان برتر سایر تیم‌ها را در کمترین زمان ممکن به خدمت بگیرد یا به سراغ بازیکنان نوظهور حاضر در صحنه برود. 


منبع DotEsports
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده