نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴

طرفداران بازی Dota 2 تورنمنت Midas Mode 2.0 را از ورطه نابودی نجات دادند

طرفداران بازی Dota 2 کمپانی ولو را مجبور به تغییر زمان برگزاری مرحله‌ی مقدماتی اولین ماینور و میجور فصل کردند تا شاهد پیگیری بدون مشکل تورنمنت Midas Mode 2.0 باشیم.

با انتشار برنامه‌ی زمانی Dota Pro Circuit برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ در روزهای گذشته، کمپانی ولو تقریبا یکی از رویدادهای بسیار مورد انتظار طرفداران بازی Dota 2 یعنی تورنمنت Midas Mode 2.0 را به ورطه‌ی نابودی کشید. بااین‌حال در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که این رویداد به‌دنبال گردهم‌آیی طرفداران برای حفظ آن همچنان پابرجا مانده است. این تورنمنت که توسط جیک "سراکشن‌اسلکس" کانر و اندرو "زایوری" کمپل برگزار می‌شود، تیم‌های برتر مناطق مختلف را برای رقابت در یک حالت دیوانه‌کننده از بازی که مبتنی بر جوایز یا بونتی‌ها است، روبه‌روی هم قرار می‌دهد. اما پس از انتشار برنامه‌ی زمانی DPC به‌وسیله‌ی کمپانی Valve مشخص شد که چند روز پایانی Midas Mode 2.0 با مرحله‌ی مقدماتی اولین ماینور و میجور این فصل تداخل دارد.

این به‌وضوح بدان معنا است که تیم‌های بزرگ قادر به شرکت در تورنمنت Midas Mode 2.0 نخواهند بود، اما پس از جلساتی با تیم اصلی بازی و چندین عضو بالارده‌ی جامعه‌ی طرفداران، برگزاری این رویداد باری دیگر بدون هیچ مشکلی به جریان افتاده است. کمپانی ولو نیز نسخه‌ی تازه‌ی برنامه‌ی زمانی DPC را منتشر کرده است که اکنون رویداد Midas Mode را مد نظر قرار داده است. در ابتدا قرار بود که مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای DPC فصل در بازه‌ی زمانی ۸ تا ۱۳ مهر ماه (۳۰ سپتامبر تا ۵ اکتبر) برگزار شود که باعث تداخل با مسابقات Midas Mode که برای برگزاری در تاریخ ۲ تا ۱۰ مهر ماه (۲۴ سپتامبر تا ۲ اکتبر) برنامه‌ریزی شده بود، می‌شد. پس از تغییر زمان برگزاری مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای دارای امتیاز DPC فصل، اندرو کمپل با انتشار توییتی در این‌باره گفت:

گاهی اوقات دست‌نیافتنی‌ترین رویاهای‌تان به واقعیت بدل می‌شوند.

این اتفاق احتمالاً به لطف حمایت گسترده‌ی جامعه‌ی طرفداران و همچنین ورود افراد سرشناسی نظیر توبی "توبی‌وان" داسون و جیک کانر به صحنه محقق شده است. بااین‌حال، جیک کانر از عموم جامعه‌ی طرفداران برای حمایت آن‌ها تشکر کرد. او با انتشار توییتی در این خصوص اظهار داشت:

از تیم Dota 2 و جامعه‌ی طرفداران متشکرم. این [رویداد] همیشه متعلق به شما بوده است و بسیار خوشحالم که قادر به برگزاری آن هستم. حالا وقت آن رسیده است که به سراغ کلیه‌ی تیم‌ها برویم و آن‌ها را برای رقابت در بهترین مسابقه‌ی جهان دور هم جمع کنیم.

این نشانه‌ی خوبی برای کل جامعه‌ی طرفداران بازی دوتا 2 است که می‌بینیم کمپانی ولو در چنین شرایطی انعطاف‌پذیر عمل می‌کند؛ به‌خصوص زمانی که خواسته‌ی طرفداران در میان باشد. درحال‌حاضر، زنگ آغاز مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای DPC فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ در تاریخ ۱۳ مهرماه (۵ اکتبر) به صدا در می‌آید و تا تاریخ ۱۸ مهر (۱۰ اکتبر) ادامه خواهد داشت. این بدان معنا است که تیم‌ها برای شرکت در هر دو تورنمنت از فرصت کافی برخوردار هستند و می‌توانند با خیال راحت برای هر دو آن‌ها برنامه‌ریزی کنند.  


منبع DOT ESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده