نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

تاریخ خروج بازی Dauntless از حالت Early Access و زمان شروع فصل تازه آن اعلام شد

تاریخ انتشار نسخه‌ی کامل بازی Dauntless مصادف با زمان شروع فصل تازه‌ی آن خواهد بود که با نام Aether Unbound شناخته می‌شود.

بازی Dauntless پس از کامپیوتر، در اوایل سال جاری میلادی به‌صورت Early Access در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوی Phoenix Labs از انتشار نسخه‌ی کامل بازی در ابتدای ماه آینده خبر داده است. تاریخ ۴ مهرماه (۲۶ سپتامبر) زمانی است که شاهد خروج بازی Dauntless از فاز دسترسی زودهنگام در تمام سه پلتفرم فعلی آن خواهیم بود. بازی Dauntless در ابتدا در سال ۲۰۱۷ از طریق فاز آلفا در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت؛ بنابراین برای پیمودن این مسیر تا رسیدن به نسخه‌ی ۱.۰ بازی زمان زیادی صرف شده است، اما به نسبت آن بازی تغییرات و رشد چشم‌گیری داشته است. جسی هیوستون، مدیرعامل استودیوی فینیکس لبز نیز امروز در بیانیه‌ای اظهار داشت:

وقتی به پنج سال گذشته نگاهی می‌اندازیم، به این موضوع فکر می‌کنیم که طی کردن این مسیر با شما چقدر شگفت‌انگیز بوده است. از طرف همه‌ی اعضای استودیوی فینیکس لبز، برای ملحق شدن به ما در این ماجراجویی از شما سپاسگزارم.

همزمان با انتشار نسخه‌ی کامل در ابتدای ماه آینده، یک به‌روزرسانی عظیم برای بازی Dauntless منتشر می‌شود که بزرگ‌ترین آپدیتی است که این اثر از زمان انتشار به‌شکل دسترسی زودهنگام به خود دیده است. این به‌روزرسانی با فصل تازه بازی که با نام Aether Unbound شناخته می‌شود، همراه خواهد بود. این آپدیت یک سلاح تازه برای استفاده، یک حیوان عظیم‌الجثه برای شکار و Hunt Pass را در دسترس قرار می‌دهد. سیستم پاداش و ویژگی‌های اضافی دیگری نیز همراه با فصل تازه به بازی راه خواهند یافت.

با اینکه فصل جدید Aether Unbound گام بزرگ دیگری برای بازی Dauntless به شمار می‌آید، اما به هیچ عنوان آخرین گام نخواهد بود. استودیوی فینیکس لبز تایید کرد که قابلیت‌های اضافی و برنامه‌های بیشتری را برای فصل آینده بازی در نظر گرفته است که پیش‌بینی می‌شود قبل از پایان سال ۲۰۱۹ از راه برسند. اگر می‌خواهید که از برنامه‌های آتی بازی Dauntless مطلع شوید، در ادامه‌ی مطلب به تماشای تریلر تازه‌ی اثر بپردازید. این بازی به‌زودی برای نینتندو سوییچ نیز منتشر می‌شود ولی تابه‌حال تاریخ انتشار آن برای این کنسول هیبریدی اعلام نشده است.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده