نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

تریلر بازی Mega Man Zero/ZX Legacy Collection با محوریت معرفی حالت Z Chaser

کپکام تریلری از مجموعه Mega Man Zero/ZX Legacy Collection منتشر کرده است که تمرکز ویژه‌ای روی حالت‌ جدید Z Chaser دارد.

چند روز پیش استودیوی کپکام مجموعه جدیدی از دنیای مگامن را معرفی کرد. مجموعه Mega Man Zero/ZX Legacy Collection قرار است برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان در تاریخ یک بهمن (۲۱ ژانویه ۲۰۲۰) به‌صورت رسمی روانه بازار شود. این مجموعه شامل تمامی نسخه‌های Mega Man Zero و Mega Man ZX است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که تیم سازنده از وجود حالت جدیدی در بازی تحت عنوان Z Chaser خبر داد. حال در جدیدترین اخبار بازی، کپکام تریلر جدیدی از این کالکشن با تمرکز روی این حالت تازه وارد منتشر کرده است؛ حالتی که قرار است شامل بخش آنلاین Leaderbord باشد تا گیمر بتواند مهارت خود را نسبت به دیگران بسنجد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر زیبا دعوت می‌کنم:

دانلود ویدیو از آپارات

باتوجه به تریلر منتشر شده، حالت Z Chaser دارای سه بخش است:

  • در Single Chaser قوانین مشهود است؛ گیمر باید مرحل پیش‌رو را سپری کند. این بخش دارای پنج حالت B ،A ،S ،Z و ZZ است. در این حالت باید تا جایی که ممکن است سرعت عمل زیادی داشته باشید؛ چراکه هر صدم ثانیه می‌تواند تعیین کننده باشد. در این بخش ۱۲ مرحله طراحی شده است.
  • در Double Chaser گیمر می‌تواند به‌صورت محلی با یکی از دوستان خود روی یک کنسول بازی را تجربه کند.
  • در World Record Chaser می‌توانید با مشاهده رکوردهای ثبت شده در سراسر دنیا، خود را برای جابه‌جا کردن هرکدام از آنها محک بزنید و به چالش بکشید.

متاسفانه اما هنوز خبری از اضافه شدن قابلیت بازی به‌صورت آنلاین با دوستان خود نیست و باید امیدوار بود که کپکام در آینده این ویژگی رایج و مهم را به بازی خود اضافه کند.

شما نیز اگر از طرفداران مگامن هستید و با آن خاطره دارید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده