نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

مجموعه Amnesia Collection با انتشار تریلری برای نینتندو سوییچ منتشر شد

با انتشار تریلری بالاخره مجموعه بازی‌های ترسناک Amnesia پس از مدت‌ها انتظار برای کنسول نینتندو سوییچ نیز معرفی و عرضه شد.

علاقه‌مندان به بازی‌های ترسناک و سبک بقا، احتمالا تا امروز نام بازی Amnesia را شنیده و حداقل یک بار آن را تجربه کرده‌اند. سال ۲۰۱۰ برای اولین‌بار بازی Amnesia: The Dark Descent برای کاربران پی سی عرضه شد. بازی پس از اینکه توانست توجه گیمرها را به خود جلب کند، به‌ترتیب برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز عرضه شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی فریکشنال گیمز، سازنده بازی، به‌صورت رسمی با انتشار تریلری خبر عرضه مجموعه Amnesia Collection روی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ را اعلام کرد.

علاقه‌مندان به بازی‌های ترسناک بالاخره از امروز می‌توانند مجموعه Amnesia Collection را روی نینتندو سوییچ خود تجربه کنند. تریلری که تیم سازنده بازی برای معرفی آن منتشر کرده‌اند هم کاملا روی قابل حمل بودن کنسول اشاره دارد؛ به‌طوریکه حتی فردی که در حال تجربه بازی است در اتاق انتظار یک مطب دندان‌پزشکی قرار دارد.

مجموعه Amnesia Collection قرار است شامل بازی‌های Amnesia: The Dark Descent به همراه بسته‌الحاقی Justine و همین‌‌طور Amnesia: A Machine For Pigs است. اگر از طرفداران بازی‌های سبک ترسناک و بقا باشید، احتمالا از تجربه بازی Amnesia: The Dark Descent پشیمان نخواهید شد به‌ویژه آن هم زمانی‌که بدانید، می‌توانید هر زمان و هر جایی که دوست دارید از آن لذت ببرید. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی بازی روی سوییچ دعوت می‌کنم .

دانلود ویدیو از آپارات

مجموعه Amnesia Collection از امروز با قیمت مشابه با سایر پلتفرم‌ها یعنی ۲۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار دارد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که عوامل بازی Amnesia در سال ۲۰۱۵ بازی جدیدی به‌نام SOMA را نیز منتشر کرده‌اند. متاسفانه فعلا خبری از عرضه این بازی برای کاربران نینتندو سوییچ به گوش نمی‌رسد.

به‌نظر شما باتوجه به تریلری که منتشر شده است، مجموعه Amnesia Collection می‌تواند روی کنسول هیبریدی نینتندو نیز موفق و محبوب ظاهر شود یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده