نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدید بازی Marvel's Avengers به‌ معرفی مرد آهنی می‌پردازد

جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Marvel's Avengers به‌معرفی تونی استارک یا Iron Man می‌پردازد و انواع پوشش‌ها و سبک‌های مبارزات او را نمایش می‌دهد.

مدتی می‌شود که کمپانی اسکوئرانیکس همراه با استودیوهای کریستال داینامیکس و ایداس مونتریال، ناشر و سازندگان بازی Marvel's Avengers به‌شکلی جدید مشغول تبلیغ و نمایش اثر نام‌برده هستند و شخصیت‌های تشکیل‌دهنده‌ی تیم «اونجرز» را با انتشار ویدیوهایی کوتاه، معرفی می‌کنند. حالا هم در جریان آخرین اخبار بازی، پس از استیو راجرز (کاپیتان آمریکا) و بروس بنر (هالک)، نوبت به‌تونی استارک یا همان Iron Man دوست‌داشتنی مارول رسیده است.

در جدیدترین تریلری که از بازی منتشر شده، ابتدا پوشش‌های مختلف «آیرون من» را می‌بینیم که به‌نظر می‌رسد گیمرها در بازی قرار است با فهرست بالایی از زره‌های این کاراکتر روبه‌رو شوند. همچنین در بخش پایانی تریلر، قسمت‌هایی از مبارزات تن‌به‌تن آیرون من را می‌بینیم و برخلاف نمایش ۱۸ دقیقه‌ای بازی که مبارزات او از راه دور را نشان می‌داد، حالا می‌دانیم که تونی استارک از نزدیک هم وارد نبردهایی سخت با دشمنان می‌شود و مثل کاپیتان آمریکا و بلک ویدو، او هم در بهره‌گیری از هنرهای رزمی برای کنار زدن نیروهای دشمن مهارت دارد. بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) راهی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و استیدیا خواهد شد. در ادامه شما را به‌تماشای این تریلر کوتاه و جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده