نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تغییر سرنوشت جنگ جهانی دوم در تریلر جدید فیلم Midway

تریلر جدیدی از فیلم Midway منتشر شده که در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از اهمیت بالای پیروزی در این نبرد هستیم.

ماه تیر امسال بود که شرکت لاینزگیت امروز اولین تیزر تریلر فیلم Midway (میدوی) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات آن بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از فیلم Midway هستیم که در طول تریلر اهمیت این نبرد توضیح داده می‌شود. درواقع اگر آمریکا در نبرد میدوی از ژاپن شکست می‌خورد، این امپراطوری می‌توانست به سؤال غربی آمریکا دست پیدا و به آن حمله کند. بااین‌حال، دولت آمریکا در ابتدا مطمئن نبود که هدف ژاپن حمله به این مکان است و در طول تریلر شاهد چالش‌های مقامات نظامی این کشور برای دریافت مجوز حرکت به میدوی نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Midway داستان نبرد دریایی میدوی در اقیانوس آرام را روایت می‌کند که در سال ۱۹۴۲ اتفاق افتاد و در طی آن یک نبرد دریایی سرنوشت‌ساز و بسیار بزرگ بین ارتش ایالات متحده آمریکا با امپراتوری ژاپن را شاهد بودیم. این نبرد دریایی حدود سه روز طول کشید که در طول آن حدود ۳۰۵۷ نفر از نظامیان ژاپنی و حدود ۳۰۷ نفر از آمریکایی‌ها کشته شدند. این تریلر حوادث پس از حمله به پرل هاربر و بررسی حمله بزرگ بعدی ژاپن را نشان می‌دهد که نبردی سرنوشت ساز را در جزایر میدوی رقم می‌زند. علاوه‌بر تریلر، لاینزگیت ۱۳ پوستر از شخصیت‌های اصلی فیلم Midway را نیز منتشر کرده که ظاهری مانند تصاویر آن دوران دارد و شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Midway

وودی هارلسون، لوک ایوانز، پاتریک ویلسون، مندی مور، اد اسکرین، آرون اکهارت، نیک جوناس، الکساندر لودویگ، تادانابو آسانو، دنیس کواید، لوک کلینتانک، جون کونیمورا، اتسوشی تویوکاوا، دارن کریس و کین جانسون،‌ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Midway حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده رولاند امریش بوده که او بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون The Patriot (میهن‌پرست)، فیلم Independence Day (روز استقلال)، فیلم Godzilla (گودزیلا) و فیلم 2012 شناخته می‌شود. 

فیلم Midway برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده