نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

حضور الکساندر اسکارشگرد و چند بازیگر دیگر در سریال The Stand تایید شد

الکساندر اسکارشگرد به همراه ۵ بازیگر دیگر، به فهرست بازیگران سریال اقتباسی The Stand (مقاومت) سرویس CBS All Access اضافه شدند؛ اسکارشگرد نقش شخصیت شرور رندال فلگ را ایفا خواهد کرد.

طرفداران آثار استیون کینگ منتظر پخش سریال The Stand (مقاومت) ازطریق سرویس CBS All Access باشند، چون مسئولان سازنده این سریال سخت به‌دنبال آماده‌سازی مراحل ساخت و تولید آن هستند و از همین ‌رو استخدام بازیگران را در اولویت قرار داده‌اند و با گزینه‌های مدنظر خود به‌شدت مشغول مذاکره هستند. حال در خبری جدید، حضور شش بازیگر دیگر در این اقتباس تلویزیونی به‌صورت رسمی تأیید و اعلام شده است.

طبق گزارش رسمی سایت خبری هالیوود ریپورتر (THR)، الکساندر اسکارشگرد (بازیگر سریال Big Little Liesووپی گلدبرگ (بازیگر فیلم Nobody’s Fool)، جووان آدپو (بازیگر فیلم Overlord)، اوون تیگ (بازیگر فیلم Itبرد ویلیام هنک (بازیگر سریال Orange is the New Black) و دنیل سانجاتا (بازیگر سریال Rescue Me)، به فهرست بازیگران سریال مورد انتظار The Stand اضافه شدند.

The Stand

ووپی گلدبرگ بازیگر، کمدین، نویسنده ترانه و فعال سیاسی آمریکایی است که دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و یکبار از این دو مرتبه برای ایفای نقش در فیلم خاطره‌انگیز Ghost (روح)، برندهٔ این جایزه شد، در حال انجام مذاکرات نهایی با مسئولان سازنده سریال The Stand برای حضور و ایفای نقش شخصیت مادر ابیگل است؛ مادر ابیگل در مقابل ویروس مقاومت دارد؛ این شخصیت رهبری گروهی با نام «گوود» را عهده‌دار خواهد بود که بازماندگان دوران بیماری از شهر بالدر از ایالت کلرادو هستند. وی همچنین ادعا می‌کند که پیامبر خدا روی این زمین ویروس‌زده است. رابی دی در مینی‌سریال The Stand نقش این شخصیت را بر عهده داشت.

الکساندر اسکارشگرد، بازیگر برندهٔ جایزه گلدن گلوب و اِمی، نقش شخصیت شرور و منفی رندال فلگ را ایفا خواهد کرد

دیگر بازیگر مدنظر برای ایفای نقش در سریال The Stand، گرگ کینر، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار است که سینمادوستان وی را با بازی در فیلم As Good as It Gets (هرچه پیش آید، خوش آید) به‌یاد دارند. گرگ کینر قرار است نقش شخصیت گلن بتمن را در سریال ایفا کند؛ پروفسور درمان بیماری‌های آرتروزی که شخصیت استو ردمن را در ماجراجویی‌هایی که پیش رو دارند، همراهی می‌کند و با مادر ابیگل نیز در این راه آشنا می‌شود و ملاقاتی خواهد داشت.

اودسا یانگ، بازیگر جوان سینمای هالیوود که با نقش‌آفرینی در فیلم Assassination Nation (ملت ترور) نامی برای خود دست‌وپا کرد، در حال مذاکره برای ایفای نقش شخصیت فرانی گلداسمیت است؛ زنی حامله که جامعه ازهم گسیخته و نابوده‌شده خود را به‌همراه مردی با نام هارولد لادر رها می‌کند و اما سرانجام در دام عشق استو اسیر می‌شود؛ اتفاقی که موجب سرخوردگی شدید هارولد می‌شود و احتمالاً نیش خود را به‌موقع به این دو نفر خواهد زد. جووان آدپو قرار است نقش شخصیتی با نام لری آندروود را در این سریال ایفا کند؛ موزیسین جوانی که عطش شهرت دارد و مجبور است در سفر دشوار خود، با شیاطین درونی‌اش نیز مبارزه کند. در سریال ابتدایی، آدام استراک نقش شخصیت لری آندروود را ایفا می‌کرد. اوون تیگ برای ایفای نقش شخصیت هارولد لادر انتخاب شده است؛ شخصیتی که به همراه شخصیت فرانی، به‌دنبال یافتن دیگر نجات‌یافتگان دوران پس از بیماری است. وی فردی با نیت خوب و اهداف مشخص است، اما حماقت وی و دوستی با اشخاصی اشتباه، وی را در مسیر تباهی قرار می‌دهد. در سریال ابتدایی کوری نِمِک نقش این شخصیت را ایفا می‌کرد. برد ویلیام هنک قرار است نقش شخصیت تام کالن را ایفا کند؛ شخصیتی که همراه وفادار شخصیت اندرو بوده و فردی خوش‌قلب، مهربان و وفادار توصیف شده است، اما به‌دلیل تصادفی که در دوران کودکی داشته است، با مشکلاتی جسمی مواجه است. در سریال ابتدایی نقش این شخصیت را بیل فیگربیک ایفا می‌کرد. دنیل سانجاتا نیز قرار است نقش شخصیت با نام کاب را ایفا کند که شخصی ارتشی بوده که زیر نظر شخصیت استو، به‌دنبال یافتن درمان در دوران پس از بیماری است.

The Stand

درنهایت نیز الکساندر اسکارشگرد، بازیگر برندهٔ جایزه گلدن گلوب و اِمی، نقش شخصیت شرور و منفی رندال فلگ را ایفا خواهد کرد.

جیمز مارسدن، بازیگر سریال محبوب Westworld (وست‌ورلد)، مذاکرات خوبی با مسئولان سازنده سریال اقتباسی The Stand داشته است و سازندگان نقش شخصیت استو ردمن را برای وی در نظر گرفته‌اند. شخصیت ردمن، فردی از اهالی تگزاس است و اولین شخصی است که پی برده می‌شود دربرابر «ویروس کاپیتان تریپس» مقاوم است؛ ویروسی که جهان را از پای انداخته است. او پس از مدتی رهبری گروهی با نام «فری زون» را بر عهده می‌گیرد که وظیفه دارند در مقابل حمله‌های رندال فلگ شیطان‌صفت ایستادگی و مقاومت کنند. امبر هرد، بازیگر فیلم ابرقهرمانی Aquaman (آکوامن) جیمز وان، دیگر گزینه سازندگان برای ایفای نقش در این پروژه است و وی در حال حاضر مشغول رایزنی برای انعقاد قرارداد نهایی و ایفای نقش شخصیت نیدین کراس است. شخصیت نیدین کراس معلم مدرسه‌ای خصوصی است و باتوجه‌به باکره بودنش، اعتقاد دارد در سرنوشت خاص وی چنین آمده است که در جبهه رندال فلگ باشد. هنری زانگا، بازیگر فیلم ازنفس‌افتاده The New Mutants (میوتنت‌های جدید)، دیگر نامزد حضور در سریال اقتباسی سرویس CBS All Access است که برای ایفای نقش شخصیت نیک اندروس در نظر گرفته شده است؛ پسری جوان، چاق، دله‌دزد و کلاهبردار، کر و لال که روی یک چشم خود پچ چسبانده است و چنین شخصیتی در اکثر کتاب‌های کینگ وجود دارد.

استیون کینگ رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس معروف ژانر وحشت و نویسندهٔ رمان‌هایی طولانی همچون It (آن)، Under the Dome (زیر طاق گرد) و Insomnia (بی‌خوابی) است و درکنار این آثار، وی رمان‌های طولانی و حماسی معروف دیگری نیز دارد که کمتر از آن‌ها سخن گفته شده است. رمان The Stand یکی از طولانی‌ترین آثار استیون کینگ تا به امروز بوده و حدود ۸۲۳ صفحه است. رمان The Stand چهارمین رمان استیون کینگ بود که در سال ۱۹۷۸ به‌بازار راه یافت و در سال ۱۹۹۴ شبکه ABC مینی‌سریال آن را روی آنتن برد که بسیار هم مورد استقبال طرفداران قرار گرفت. مدت زمان کلی اقتباس تلویزیونی شبکه ABC حدود ۶ ساعت بود. در سال ۲۰۱۴ بود که استیون کینگ از جاش بون برای کارگردانی مینی‌سریال پسارستاخیزی The Stand نام برد. قرار بود نویسندگی و کارگردانی اقتباس جدید رمان The Stand بر عهده جاش بون باشد و وی در ابتدا تصمیم داشت این رمان را به‌صورت چهار فیلم سینمایی روی پرده ببرد تا بتواند به تمامی جزئیات داستانی وفادار بماند که البته این همکاری در آن زمان به سرانجام نرسید. جاش بون ساخت فیلم‌هایی همچون Stuck in Love (درگیر عشق)، The Fault In Our Stars (خطای ستارگان بخت ما) و فیلم New Mutants را در کارنامهٔ کاری خود دارد. حال این‌طور که به‌نظر می‌رسد باز هم جاش بون قرار است کارگردانی سریال محدود ۱۰ ساعته The Stand را بر عهده داشته باشد و طبق گفته‌های وی، این سریال نسبت به اقتباس پیشین بسیار کامل‌تر خواهد بود.

درهرصورت سازندگان تصمیم گرفتند کارگردانی سریال ۱۰ ساعتی The Stand را به جاش بون بسپارند؛ با وجود اینکه به نظر می‌رسد شخص بون ترجیح می‌داد رمان استیون کینگ را تبدیل به مجموعه‌ای سینمایی کند. داستان رمان «مقاومت» استیون کینگ در پسارستاخیزی روایت می‌شود که نوعی سوپرویروس آنفولانزا در کمتر از یک هفته به‌صورت وحشتناکی شیوع پیدا می‌کند و تقریباً ۹۹ درصد ساکنان کرهٔ خاکی را به کام مرگ می‌کشاند. آنتاگونیست اصلی داستان، شخصیت رندال فلگ است. خبر خوب این است که دیگر پسارستاخیزی مملو از زامبی‌ها یا خرابی بعد از جنگ‌های هسته‌ای را شاهد نخواهیم بود و رمان استیون کینگ دست روی ایده‌ای متفاوت‌تر در مورد پایان دوران انسان‌ها روی کرهٔ زمین گذاشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده