// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Returner Zhero؛ جاسوسی از بیگانگان فضایی

شما در بازی Returner Zhero نقش یک دانشمند فداکار را برعهده دارید که پنج سال در یک سفینه فضایی گیر افتاده است و باید ماموریت‌های خودش را دنبال کند. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Returner Zhero توسط استودیو Fantastic, yes توسعه داده شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را در سبک پازل تجربه کنند. این بازی اندروید گرافیکی بسیار جذاب و دیدنی دارد و فضای سه‌ بعدی بازی تجربه‌کنندگان این اثر را در فضای واقعی خودش غرق می‌کند. بازی یک داستان جذاب و فداکارانه دارد که باید با یک دانشمند آن را انجام دهید و ماموریت پنج‌ ساله خود را به پایان رسانید. با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری از بازی در اختیارتان بگذاریم.

بازی آیفون Returner Zhero در رابطه با دانشمند دلسوزی است که به‌مدت پنج سال در یک سفینه فضایی گرفتار شده است تا بتواند ماموریت خودش را به پایان برساند. این ماموریت در راستای کمک به اهداف بشریت است و بیگانگان فضایی دل خوشی از این دانشمند ندارند. او در واقع سعی در جاسوسی از بیگانگانی دارد که به کره زمین حمله کرده‌اند و سعی دارد تا با ایثار خودش نژاد بشر را نجات دهد. داستان بازی پیچیده است و از طراحی بسیار قدرتمندی بهره می‌برد. یک فضای سه‌بعدی همراه با جلوه‌های ویژه باکیفیت در بازی می‌بینیم که طرفداران هر ژانری را به‌ خودش جذب می‌کند. بازی برای اکثر دستگاه‌های اندرویدی بهینه‌سازی شده است و گرافیک و کارایی بهتری روی آن‌ها شاهد هستیم. مهم‌ترین چالش‌های بازی را پازل‌هایی تشکیل می‌دهند که اسرار زیادی پشت آن‌ها نهفته هستند. این معماها را باید حل کنید تا سر از کار این فضایی‌ها درآورید و با استفاده از همان‌ها موفق به فرار شوید. این بخش با کیفیتی قابل مقایسه با آثار شاخص کنسولی طراحی شده است و گویی در یک فضای واقعی هستیم. هنگامی که سفینه فضایی را اکتشاف می‌کنید به صداهای درون خود گوش دهید و از آن برای حل پازل‌ها استفاده کنید. نیازی نیست زیاد به پازل‌ها فکر کنید، تنها باید به صداهای درون و راهنمایی‌های بازی توجه کنید و طبق تجربیات قبلی خود پیش روید.

Returner Zhero

در طول بازی Returner Zhero یک اکشن زنده و هیجان‌انگیز دارید که در راس آن شخصیت شما و سرهنگ لینگ قرار گرفته‌اند. آن‌ها برای اکتشاف بیشتر سفینه با همدیگر همکاری می‌کنند و شاهد ویدیوهای واقع‌گرایانه جذابی در بازی هستیم. این ویدیو‌ها روند بازی را نسبت به آثار مشابه کلا تغییر می‌دهند و هرچه بیشتر آن را به آثار AAA کنسولی نزدیک می‌کنند. موسیقی متن بازی دنیای خاص آن را به‌ رخ می‌کشد و پیشنهاد می‌کنیم که حتما از هدفون مخصوص برای تجربه این بازی استفاده کنید. این موسیقی متن در بطن مراحل دچار تغییر می‌شود و ترس و دلهره را به اکشن‌های ناب آن اضافه می‌کند. محیط‌های خارق‌العاده بازی را از دست ندهید و همیشه سعی کنید که اکتشاف محیط‌های این سفینه را در اولویت قرار دهید.

داستان مستقل بازی مهم‌ترین ویژگی است که پس از تجربه کامل آن متوجه می‌شوید و همین عاملی بوده تا نام بازی در زمره بهترین‌های سال ۲۰۱۷ بدرخشد

فناوری استفاده شده در بازی Returner Zhero بی‌نظیر و نوآورانه است و تاثیر مستقیم آن را در پازل‌های بازی خواهید دید. این معماها را بعضا باید با لمس صفحه حل کنید و منطق به‌کار رفته در آن برخلاف خسته‌کننده بودنش در ابتدای بازی، در نهایت لذت‌بخش و هیجان‌انگیز دیده می‌شود. داستان مستقل بازی حیرت‌انگیز است و همین موضوع نام این اثر را به‌عنوان یکی از بهترین‌های سال ۲۰۱۷ مطرح کرده است. سفر شما زمانی آغاز می‌شود که دوست قدیمی شما وارد سفینه فضایی می‌شود و شما را بیدار می‌کند. گویی این سفینه منجمد رازهای زیادی در دل خودش دارد و پورتال‌ها و صفحه‌های مجازی آن که شخصیت‌های مختلف روی آن نقش می‌بندند به دنبال خرد کردن شما هستند.

Returner Zhero

پازل‌های بازی Returner Zhero بیشتر روی منطق شما استوار هستند و با یک تفکر ساده و مراجعه به هوش مصنوعی شخصیت خود به آن دست پیدا خواهید کرد

پازل‌های بازی Returner Zhero منطق شما را به چالش می‌کشند و سخت‌ترین معماها با یک تفکر ساده روی منطق به جواب می‌رسند. با حل این معماها به کریستال‌های حافظه می‌رسید که قرمزرنگ هستند و بخشی از حافظه شما را که هنگام خواب از دست داده‌اید به شما بازمی‌گردانند. بیگانگان از تکنولوژی خاصی استفاده می‌کنند که این دانشمند برای کشف آن به این سفینه اعزام شده است و باید بتوانید که علم بشر را با یک پیشرفت اساسی روبه‌رو کنید. نورپردازی در بازی جنبه مهمی از گرافیک بازی است و فضای سفینه توسط این المان به خوبی نمایش داده می‌شود.

بازی Returner Zhero به‌واسطه داستان جذابش در دل مخاطبین جا باز می‌کند و پازل‌هایش هم اعتیادآور و نوآورانه هستند. کارایی گرافیکی عالی بازی روی اکثر دستگاه‌ها کمک می‌کند که بازیکنان زیادی به سمتش روانه شوند و از آن لذت ببرند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. ویدئو کوتاهی از گیم‌پلی بازی را هم می‌توانید در ادامه مشاهده و در صورت دلخواه دانلود کنید. ضمنا هر روز می‌توانید صفحه بهترین بازی های اندروید را چک کنید تا از مهم‌ترین آثار این پلتفرم باخبر شوید و به سلیقه خود به تجربه آن‌ها بپردازید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Returner Zhero


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده