// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های هفته چهارم شهریور 1398 برای اندروید

در چهارمین هفته از شهریورماه ۹۸، درکنار بازی آرکید Man Vs. Missiles: Combat، چندین اثر مختلف برای طرفداران بازی‌های پیکسلی نیز معرفی کردیم که تجربه هرکدام از آن‌ها می‌تواند خاطره‌انگیز باشد.

در هفته چهارم شهریور ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Man Vs. Missiles: Combat را معرفی کردیم که بازیکنان در آن باید در یک نبرد هوایی شرکت کنند و جان سالم به‌در ببرند. همچنین بازی پیکسلی Witcheye را داشتیم که در آن باید در نقش ساحره‌ای قرار گیرید که به یک چشم تبدیل شده است و به‌دنبال شوالیه‌ای افتاده که جواهرات و عناصر معجون او را دزدیده است.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

RelicHunter

RelicHunter

بازی اول هفته یک اثر ماجراجویی پیکسلی از استودیو 111% است که به‌تازگی روی پلتفرم موبایل منتشر شده است. در RelicHunter شما وظیفه دارید تا عتیقه‌های باستانی را جمع‌آوری و دشمنان خود را نابود کنید. بازی برای انجام این‌کار یک بیل در اختیار شما قرار داده است و شما باید با آن زمین را حفر کنید و علاوه‌بر ازبین‌بردن هیولاهای پیش روی خود، عتیقه‌های باستانی و باارزش را پیدا کنید. در این راه باید توجه داشته باشید که بیل شما توانایی محدودی در حفر زمین و نابود کردن دشمنان دارد. بدین منظور باید با استفاده از جم‌های قرمز و سبز، می‌توانید بیل خود را ارتقا دهید. کنترل بازی بسیار ساده است و با استفاده از یک انگشت کافی است جهت حرکت شخصیت بازی را مشخص کنید. شخصیت شما هر مانع یا دشمنی که پیش رویش قرار داشته باشد، از بین می‌برد و در موارد خاص هم باید با سرعت‌عمل بالا جاخالی دهد. همچنین شما قادر هستید تا در بازی RelicHunter میزان HP خود را ارتقا دهید تا امتیاز چندبرابری دریافت کنید. گرافیک پیکسلی بازی تجربه آن را بیش‌ازپیش لذت‌بخش کرده است. درمجموع این بازی با سبک هنری جذاب خود، گیم‌پلی‌ای سرگرم‌کننده را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که می‌تواند ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم کند. RelicHunter را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی RelicHunter

Tombshaft

Tombshaft

بازی موبایل Tombshaft یک اثر پلتفرمر آرکید از استودیو Lucky Kat است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود کند. این بازی از جهات بسیاری به سری ماریو شباهت دارد. بازی با گیم‌پلی و موزیک نوستالژیک خود نشان داده است که می‌تواند موفقیت بیشتری نسبت به بازی‌های مدرن داشته باشد. وظیفه شما در دنیای Tombshaft رسیدن به انتهای یک مقبره باستانی و یافتن گنج درون آن است. کاوش این مقبره‌های باستانی چندان کار ساده‌ای نیست و باید برای عادت کردن به گیم‌پلی بازی، چندین بار آن را تجربه کنید. مراحل بازی به‌صورت تصادفی تولید می‌شوند و هیچ‌وقت احساس تکراری بودن به‌شما دست نمی‌دهد. کاراکتر بازی سه قلب دارد و برای اتمام بازی باید آن‌ها را حفظ کنید، چرا که اگر در هرمرحله‌ای نوار سلامت شما به پایان برسد، باید بازی را از اول و از مرحله ۱-۱ آغاز کنید. برای جلوگیری از این اتفاق، باید سکه‌های خود را بیشتر کنید و هربار با مصرف آن‌ها شانس خود را برای همان مرحله حفظ کنید. هدف اصلی شما باید جمع کردن سکه بیشتر باشد. توجه داشته باشید که شما با پریدن روی سر دشمنان می‌توانید آن‌ها را نابود و یک سکه به‌دست بیاورید. شما با پیشروی در بازی Tombshaft می‌توانید شخصیت‌های بیشتری باز کنید و وارد دنیاهای تصادفی مختلف آن شوید. اگر به‌بازی‌های آرکید پلتفرمر علاقه‌مند هستید، Tombshaft را روی فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی Tombshaft

Man Vs. Missiles: Combat

Man Vs. Missiles: Combat

بازی بعدی را به یک اثر نبرد هوایی اختصاص داده‌ایم که استودیو Spiel آن را در سبک کژوال منتشر کرده است. بازی Man Vs. Missiles: Combat دومین فصل نبرد هواپیماها را برای مخاطبان روی پلتفرم موبایل ارائه می‌کند. بدون شک این بازی با ۵۰ مرحله مختلف خود به اثری سرگرم‌کننده تبدیل شده است که تجربه آن به مخاطبان بازی‌های موبایل توصیه می‌شود. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و شما باید در آن تا جای ممکن از جت‌های دشمن در آسمانی بی‌کران دوری کنید. برای انجام این‌کار ابتدا هواپیمای خود را انتخاب می‌کنید و سپس با کنترل یک‌انگشتی آن باید از چندین هواپیمای دشمن در آسمان جاخالی دهید. دشمنان بازی به چهار دسته مختلف تقسیم می‌شوند که هرکدام به‌نحوی تلاش می‌کنند باعث سقوط هواپیمای شما شوند. در برخی از مأموریت‌ها باید تعداد مشخصی از دشمنان خود را نابود و گاهی هم از پاورآپ‌های خود استفاده کنید. این پاورآپ‌ها شامل بوسترها و شیلدهای کمکی هستند که روی انبوهی از دشمنان تاثیر هستند و نباید بیهوده از آن‌ها استفاده کنید. سازندگان بخش آنلاین هم در بازی قرار داده‌اند که به شما اجازه می‌ٔهد تا با دیگر بازیکنان جهان به‌رقابت بپردازید. شما می‌توانید با شرکت در مسابقات هفتگی و ماهانه بازی امتیاز کسب کنید و رتبه خود را در لیدربرد جهانی بهبود بخشید. بازی Man Vs. Missiles: Combat در دومین فصل خود به‌عنوان یک اثر کژوال بسیار عالی عمل کرده است و شما می‌توانید آن را در اوقات فراغت خود تجربه کنید.

دانلود بازی Man Vs. Missiles: Combat

Witcheye

Witcheye

بازی بعدی یکی از جدیدترین بازی‌های پیکسل آرتی است که استودیو دیوالور دیجیتال وظیفه انتشار آن را به‌عهده داشته است. Witcheye روایت‌گر داستان ساحره‌ای بی‌نام‌ونشان است که یک شوالیه جواهرات و عناصر اصلی معجون او را به‌سرقت می‌برد. حال این ساحره برای پس گرفتن وسایل خود تبدیل به یک چشم پرنده می‌شود و به‌دنبال این شوالیه می‌افتد. بازی درهمان ابتدا گیم‌پلی و نحوه کنترل چشم را به‌شما آموزش می‌دهد. برای هدایت شخصیت بازی کافی است انگشت خود را روی صفحه‌نمایش بکشید تا چشم به آن جهت حرکت کند. همچنین اگر با انگشت روی صفحه‌نمایش ضربه بزنید، این چشم از حرکت باز می‌ایستد. نحوه مبارزات بازی بدین صورت است که تنها باید به دشمنان خود ضربه بزنید و از حملات آن‌ها جاخالی دهید. در این بین دشمنانی وجود دارند که تنها می‌توانید به نقطه ضعف آن‌ها آسیب برسانید و اگر مواظب نباشید به‌راحتی می‌توانند نوار سلامت شما را کاهش دهند. بازی بیش از ۱۰۰ نوع هیولای مختلف در خود جای داده است و از این نظر از تنوع بسیار خوبی برخوردار است. همچنین بزرگ‌ترین نقطه مثبت بازی باس‌فایت‌ها و مینی‌باس‌های آن است که مبارزه با آن‌ها می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند. در مجموع بازی با ۶ منطقه مختلفی که برای بازیکنان درنظر گرفته است، به ارزش تکرار بالایی دست پیدا کرده است که می‌تواند تجربه‌ای به‌یادماندنی را روی پلتفرم موبایل رقم بزند. اگر به بازی‌های پیکسلی و چالش‌برانگیز علاقه‌مند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم Witcheye را از دست ندهید.

دانلود بازی Witcheye

The Company Game

The Company Game

آخرین بازی هفته را به یک اثر معمایی لذت‌بخش اختصاص داده‌ایم. The Company Game برای عاشقان سبک فرار از اتاق و رمز و رازهای پیچیده طراحی شده است و با داستان رمزآلود خود تجربه‌ای فراموش‌نشدنی روی موبایل را رقم می‌زند. داستان این بازی راجع به یک شرکت شرور است که اسرار بسیاری در خود نهفته دارد. وظیفه شما نابودی و جلوگیری از فعالیت این شرکت شیطانی است. شما برای انجام این کار باید اطلاعات سری و حساس این شرکت را رمزگشایی کرده و با افشای آن‌ها، شرکت را به مرز نابودی بکشانید. در بازی The Company Game درمجموع ۵۲ سطح وجود دارد که رفته‌رفته عمیق‌تر می‌شود. برای بازی از تصاویر و صداهای واقعی استفاده شده است و موزیک‌هایی با حال و هوای کلاسیک و قدیمی از شما استقبال می‌کنند. شما همچنین می‌توانید برخی مراحل بازی را با المان‌های AR تجربه کنید و از محیط بیرون نیز کمک بگیرید. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های معمایی و سبک فرار از اتاق هستید، هم‌اکنون می‌توانید بازی The Company Game را با پرداخت ۱.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی The Company Game

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده