// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

جدایی NEO از تیم FaZe Clan به صورت رسمی اعلام شد

قرارداد فیلیپ کابسکی معروف به NEO با تیم FaZe Clan به پایان رسیده است و جدایی او از تیم Counter Strike: Global Offensive مجموعه تایید شد.

خبر جدایی NEO از تیم Faze Clan بلافاصله بعد از پایان کار تیم در مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive به گوش می‌رسید که ساعاتی قبل توسط مجموعه FaZe تایید شد. تیم FaZe در آخرین حضورش در مسابقات رسمی در جایگاه ۱۲-۱۴ قرار گرفت که به واسطه باختن در مقابل تیم‌های Vitality ،CR4ZY و Renegades رقم خورد.

تیم FaZe در حال حاضر فقط چهار بازیکن اصلی دارد که بایستی قبل از حضور در میادین حرفه‌ای بازیکن جدیدی را معرفی کند. این در حالی است که شایعاتی مبنی بر تغییرات بیشتر و احتمال خروج بازیکنان دیگر از این تیم به گوش می‌رسد.

حضور NEO در تیم FaZe با هدف استفاده کردن از او به عنوان کاپیتان تیم بوده است که با توجه به جداییش از تیم مجموعه بایستی به دنبال یک کاپیتان جدید باشد. البته پیش از این شاهد رهبری تیم توسط نیکولا کوواچ جوان که بیشتر با نام NiKo شناخته می‌شود، بوده‌ایم. NiKo بعد از جدایی karrigan از تیم برای مدتی وظیفه رهبری تیم را بر عهده گرفت.

با پایان دومین رویداد Major سال ۲۰۱۹ شاهد تغییرات زیادی در تیم‌های مطرح بازی Counter Strike: Global Offensive هستیم. تمامی تیم‌هایی که نتوانسته‌اند در ماه‌های اخیر، مخصوصا در مسابقات StarLadder Berlin Major نتیجه مناسبی به‌دست آورند در حال ایجاد تغییرات در لیست بازیکنان و مربیان اصلی خود هستند تا بتوانند قبل از شروع سال ۲۰۲۰ نتیجه بهتری را نسبت به گذشته کسب کنند. به گفته افراد مطرح در رشته CS:GO این فصل نقل و انتقالات یکی از پر حاشیه‌ترین فصولی است که بخش حرفه‌ای بازی کانتر استرایک تا به امروز آن را تجربه کرده است.

لیست بازیکنان فعلی تیم FaZe بعد از خروج NEO بدین شکل است:

  • هاروارد "rain" نایگارد
  • نیکولا "NiKo" کوواچ
  • اولاف "olofmeister" کجبیر
  • لادیسلاو "GuardiaN" کوواکس
  • جانکو "YNk" پانوویک (مربی)


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده