// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵

تیم Fnatic به دنبال بازگرداندن Golden و flusha است

بر اساس گزارش سایت 1pv.fr تیم Fnatic به دنبال جذب بازیکنان قدیمی خود و تکمیل لیست بازیکنانش با حضور Golden و flusha در رشته کانتر استرایک است.

مسیر زندگی حرفه‌ای Golden و flusha در بازی Counter Strike: Global Offensive در سال ۲۰۱۸ از تیم Fnatic جدا شد. این دو بازیکن در ماه‌های اخیر در اختیار تیم Cloud9 بوده‌اند. با این حال Golden در مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 به همراه تیم NiP دیده شد که طبق جدیدترین اخبار ورزش الکترونیک احتمال بازگشت هر دو بازیکن به تیم سوئدی Fnatic قوت گرفته است.

تیم Fnatic جزو قدیمی‌ترین تیم‌های فعال در بازی کانتر استرایک است که از سال ۲۰۰۴ به صورت رسمی و با فعالیت در بازی CS 1.6 در رقابت‌های حرفه‌ای حضور داشته است. از مهم‌ترین دستاوردهای تیم می‌توان به کسب سه عنوان قهرمانی Major در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ اشاره کرد که اخیرا تیم Astralis با کسب چهارمین عنوان قهرمانی Major توانسته است رکورد سوئدی‌ها را بشکند.

بر اساس گزارش‌های اخیر دنیای کانتر استرایک، تیم Fnatic قصد عقد قرارداد و جذب بازیکن تیم GamerLegion را داشته است. ولی این مجموعه با رد کردن درخواست تیم Fnatic، تیم جوناسون ۲۱ ساله را که به عنوان اسنایپر تیم شناخته می‌شود نگه داشته است. از این رو تیم Fnatic با تجدید نظر در مورد دو بازیکن قدیمی خود در حال حاضر به تمرین کردن با flusha و Golden روی آورده است و به قطعا به زودی شاهد انتشار اخبار بیشتری در مورد وضعیت آینده تیم خواهیم بود.

در صورت عملی شدن تغییرات جدید، لیست بازیکنان تیم Fnatic بدین شکل خواهد شد:

  • جسپر "JW" وکسل
  • فردی "KRIMZ" یوهانسون
  • لودویگ "Brollan" برولین
  • رابین "flusha" رانکوئست
  • مایکل "Golden" سلیم
  • آندریاس "Samuelsson" ساموئلسون (مربی)


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده