نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹

آپدیت جدید بازی کیلباکس منتشر شد

سازندگان بازی کیلباکس آپدیت جدیدی برای آن منتشر کردند که ضمن رفع باگ‌ها، نقشه، سلاح و آیتم‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند. 

بعد از مدت‌ها انتظار آپدیت جدید کیلباکس منتشر شد. مهم ترین تغییرات این آپدیت اضافه شدن اسلحه‌ها و آیتم‌های جدید، اضافه شدن نقشه‌ها و حالت‌های بازی جدید و مهیج، بهبود سرعت بازی و رفع باگ‌ها و مشکلات جزئی است. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‌های بازی می پردازیم:

کیلباکس

(Boot Camp): در این بخش شما می‌توانید با هوش مصنوعی بازی، بازی کنید و بیشتر برای افراد تازه کار که با گیم پلی بازی آشنا نیستند مناسب است. همچنین با به پایان رساندن مرحله‌های این بخش می‌توانید جوایز ارزنده‌ای دریافت کنید.

(Ranked play): در این قسمت شما با هزاران کاربر رقابت خواهید کرد و با برنده شدن و گذراندن مراحل مختلف بازی می‌توانید رتبه خود را در بازی افزایش دهید.

(Battlefield): در این بخش شما با بازیکن‌های دیگر به رقابت می‌پردازید. این بخش شامل ۲۲ حالت مختلف مبارزه‌ای مثل: Death mMatch – PvP Blast Mode – Bio Mod – Knife و ... است که بسته به سلیقه خود می‌توانید حالت دلخواه را بازی کنید.

بازی کیلباکس

(Guild War): در این بخش اتحاد‌ها با هم به نبرد میپردازند.

(E.C): یکی از جذاب ترین بخش‌های بازی الیت است. شما در این بخش برای بازی کردن باید ورودی پرداخت کنید (سکه و جم) و با بردن این مرحله می‌توانید جوایز ارزنده‌ای دریافت کنید. ورودی‌ها برای همه یکسان است.

کیلباکس

(Boss mode): در این بخش شما با دوستانتان به مبارزه با هیولاها در فضا می‌پردازید.

(Sphere): این بخش گردونه‌ی شانس بازی است. شما با جمع کردن و استفاده از گوی‌ها و چرخاندن گردونه می‌توانید شانس خود را برای به‌دست آوردن اسلحه‌ها و آیتم‌های ارزنده امتحان کنید.

کیلباکس

(Open Vr): یکی از جذابترین قابلیت‌های بازی، بهره‌گیری از واقعیت مجازی است. شما در این بخش می‌توانید با عینک واقعیت مجازی به مبارزه با حریفان بروید و تجربه و حس متفاوتی از بازی‌های شوتر اول شخص داشته باشید.

در پایین هم عکس فروشگاه و مدیریت اسلحه‌ها را می‌بینم:

کیلباکس

کیلباکس


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده