نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تریلر داستانی جدید بازی Death Stranding پخش شد؛ انتشار پوستر جدید [TGS 2019]

قبل از آغاز نمایش ۵۰ دقیقه‌ای بازی Death Stranding، تریلری داستانی و ۷ دقیقه‌ای از آن منتشر شده است. نمایشی که پیش‌تر در گیمزکام برای بازدیدکنندگان غرفه‌ی سونی پخش شد و قسمت‌هایی از داستان بازی را مشخص کرد.

بدون ذره‌ای تردید، امروز یک روز مهم برای بازی Death Stranding به‌شمار می‌رود. روزی که طی آن هیدئو کوجیما، کارگردان خلاق این بازی، پس از گذشت چند سال از معرفی «دث استرندینگ» و برای اولین بار، به‌نمایش تمامی مکانیک‌های بازی خواهد پرداخت و این بازی که به‌گفته‌ی او قرار است یک سبک جدید در هنر هشتم را بناگذاری کند، به‌شکلی تمام‌وکمال به‌دنبال‌کنندگانش معرفی خواهد شد.

امروز دقیقا روز شروع رویداد توکیو گیم شو هم هست و در جریان آخرین اخبار بازی، به‌محض شروع رویداد نام‌برده، تیم تولید بازی یعنی استودیو کوجیما پروداکشنز یک تریلر جدید از اثر را منتشر کرده است. این تریلر که همان نمایش گیمزکام ۲۰۱۹ بازی است که به‌صورت اختصاصی برای حاضران غرفه‌ی سونی پخش شده بود، یک کات‌سین ۷ دقیقه‌ای از ماجراهای داستان بازی است. جایی که Die-Hardman با بازی تامی ارل‌جنکینز و آملی با بازی لیندزی واگنر، مشغول بحث و راضی کردن سم پورتر بریجز با بازی نورمن ریداس هستند که او بیاید و وظیفه‌ی اتصال کشور نابودشده‌ی آمریکا را قبول کند. آمریکا که حالا از ایالات متحده،‌ به «شهرهای متحده‌ی آمریکا» یا همان UCA تبدیل شده است، بدون کمک سم پورتر بریجز به‌احتمال بسیار زیاد از بین خواهد رفت و آینده‌ی این کشور به‌تلا‌ش‌های این مرد پیچ‌وتاب خورده است. این تریلر که پیش‌تر در غرفه‌ی سونی پخش شده بود،‌ به‌شکلی غیرقانونی توسط برخی از تماشاگران در اینترنت فاش شد و همین موضوع، اهمیت بالای محتوای آن را نشان می‌دهد. در کنار این تریلر، کوجیما در صفحه‌ی توییتر خود از پوستر جدید بازی هم رونمایی کرد که کاراکترهای مهم اثر را درکنار یکدیگر و به‌طرزی هنرمندانه به‌تصویر کشیده است.

Death Stranding

در ادامه و بدون توضیح بیشتر شما را به‌تماشای این تریلر دعوت می‌کنیم. بازی Death Stranding در تاریخ در تاریخ هشتم نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی (جمعه، ۱۷ آبان سال ۱۳۹۸ شمسی)، راهی پلی استیشن 4 خواهد شد. نکته‌ی جالب درمورد انتشار بازی این است که عنوان «عرضه تنها برای پلی استیشن 4» دوباره برای این بازی لحاظ شده و حالا باز هم می‌توانیم نام این بازی را در بین آثار انحصاری پلی استیشن 4 ببینیم. باید صبر کنیم و ببینیم که تکلیف انتشار انحصاری یا غیرانحصاری این بازی برای پلتفرم نسل هشتمی سونی، چه خواهد شد

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده