نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

همکاری دوباره نتفلیکس با میلی بابی براون برای ساخت فیلم A Time Lost

نتفلیکس در حال همکاری با میلی بابی براون برای ساخت فیلم A Time Lost است که این فیلم براساس داستان و ایده او و خواهرش ساخته خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، میلی بابی براون و شبکه نت‌ فلیکس قرار است در پروژه دیگری همکاری کنند، اما این همکاری کمی متفاوت‌تر از گذشته است. شبکه Netflix در حال ساخت فیلم A Time Lost (زمان از دست رفته) است که براون قرار است به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور داشته باشد. این فیلم توسط استودیوی PCMA Productions که متعلق به براون است، ساخته خواهد شد و فیلم براساس داستانی از میلی بابی براون و پیج براون، خواهرش ساخته می‌شود. پیج براون و رابرت براون نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم A Time Lost حضور خواهند داشت. همچنین آنا كلاسن برای کار روی فیلمنامه این فیلم اضافه شده که پیش از این برای نوشتن فیلمنامه فیلم Dorothy and Alice (دوروتی و آلیس) با نتفلیکس قرارداد همکاری امضا کرده بود. میلی بابی براون و پیج براون در بیانیه مشترک منتشر شده گفتند:

ما از نتفلیکس برای این اعتمادی که به ما کرده، بسیار سپاسگزاریم و این فیلم یک داستان زیبا دارد که سال‌ها ما صرف نوشتن و توسعه آن کرده‌ایم. این فیلم در مورد دوستی، خانواده و غلبه بر موانعی است که احساس می‌کنید در حال کشیدن شما به سمت پایین است. این داستان به معنای واقعی کلمه با عشق و دوستی نوشته شده است.

Stranger Things 3

هنوز حضور هیچ بازیگری در فیلم A Time Lost تایید و اعلام نشده و این فیلم قرار است داستان یک درگیری طولانی مدت بین دو خانواده در لانگ آیلند را دنبال کند که در این زمان تشخیص داده می‌شود که یکی از دختران نوجوان این خانواده‌ها مبتلا به بیماری سرطان شده است. بابی براون که تنها ۱۵ سال سن دارد، پیش از این با شبکه نتفلیکس در سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) همکاری کرده بود که برای بازی در این سریال، تا به امروز نامزد دریافت ۲ جایزه امی شده و قابل انتظار است به‌زودی این سریال برای فصل چهارم نیز تمدید شود که او نیز احتمالا در آن باز خواهد گشت. همچنین شاهد حضور بابی براون در فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) بودیم و قرار است او در فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) نیز بازگردد و او اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Enola Holmes (انولا هلمز) حضور دارد. لیزا نیشیمورا، معاون بخش فیلم و مستند نتفلیکس در بیانیه منتشر شده گفت:

میلی یک استعداد خلاق و فوق‌العاده است. ما خیلی خوش شانس بودیم که او از ابتدای حرفه بازیگری خود بخشی از خانواده ما بوده است. هیجان زده هستیم که قرار است شاهد تماشای به تصویر کشیدن ایده میلی در این فیلم باشیم. او اکنون درکنار خواهرش به‌عنوان نویسنده و تهیه کننده در این فیلم فوق‌العاده حضور دارد.

هنوز زمانی برای انتشار فیلم A Time Lost اعلام نشده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده