نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

ترکیب تیم Team Aster با پیوستن Fade نهایی شد

پَن یی که پس از تورنمنت سالانه‌ی The International 9 اعلام بازنشستگی کرده بود، به‌تازگی از بازگشت به میادین و پیوستن به تیم Team Aster خبر داده است.

روز گذشته پَن "Fade" یی از طریق شبکه‌ی ویبو اعلام کرد که باری دیگر به میادین بازگشته است. پس از آن تیم Team Aster تایید کرد که نظر این بازیکن را جلب کرده است و این بازیکن در فصل آتی در پوزیشن ۵ این تیم بازی خواهد کرد. تصمیم به بازنشستگی Fade پس از پایان تورنمنت سالانه‌ی The International 9 همه را در شوک عظیمی فرو برد؛ زیرا تیم وی چی گیمینگ فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ بازی Dota 2 را با قرارگیری در رتبه‌ی سوم رنکینگ DPC و مسابقات اینترنشنال ۹ را با ایستادن در رده‌ی پنجم-ششم به پایان برده بود. با عنایت به قدرت بسیار زیاد این تیم، همه‌ی طرفداران گمان می‌کردند که آن‌ها در مسیر درستی قرار دارند و در فصل آتی حتی قدرتمندتر از قبل ظاهر می‌شوند.

بااین‌حال، پَن یی اظهار داشت که اشتباهاتش باعث به‌وجودآمدن ماجراهای بسیاری شده بود که این موضوع تصمیمش برای بازنشستگی زودهنگام و غیرمنتظره را تقویت کرده بود. ظاهرا این مسئله به دلیل یک سوءتفاهم در جریان مسابقات اینترنشنال به وجود آمده بود. بر اساس اعلام Fade، او می‌خواست که برای هم‌تیمی‌های سابق خود و سازمان احترام قائل شود و بر این اساس تصمیم گرفت تا یک روز پس از اتمام قراردادش، طرفداران را از بازنشستگی خود آگاه و تیم Vici Gaming را ترک کند. درحال‌حاضر Fade تصمیم به بازگشت به میادین گرفته است؛ زیرا او گفته بود که ترک کردن حس‌وحالی مشابه فرار کردن دارد. با بازگشت این بازیکن به صحنه‌ی رقابت‌ها، ترکیب تیم Team Aster نیز نهایی شده است. هم‌اکنون ترکیب تیم Team Aster به شرح زیر است:

  • سانگ "Sccc" چان
  • کی "ChYuan" چیواَن
  • لین "Xxs" جینگ
  • یی "BoBoKa" ژیبیائو
  • پَن "Fade" یی

شما می‌توانید سایر تغییرات تیم‌ها پس از تورنمنت اینترنشنال ۹ و اخبار مربوط‌به بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده