نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

کارگردان ریبوت فیلم Tank Girl مشخص شد

مایلز جوریس پیرافیته، کارگردان فیلم Dreamland، وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Tank Girl به تهیه کنندگی مارگو رابی را بر عهده گرفته است. 

به‌تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه اقتباس جدیدی ممکن است براساس کامیک Tank Girl (تنک گرل) ساخته و منتشر شود. طبق گفته آلن مارتین، خالق کامیک و این شخصیت، کمپانی LuckyChap که به مارگو رابی تعلق دارد، حقوق ساخت فیلمی براساس کامیک تنک گرل را از کمپانی MGM دریافت کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان این پروژه نیز مشخص شده است. کولایدر با انتشار خبری اعلام کرد که مایلز جوریس پیرافیته، کارگردان آثاری چون فیلم Dreamland (سرزمین رویایی)، فیلم As You Are و فیلم The Hunter and the Fox، وظیفه کارگردانی فیلم Tank Girl را بر عهده گرفته است. پیرافیته پیش از این در فیلم Dreamland با مارگو رابی همکاری کرده بود، اما هنوز حضور رابی به‌عنوان بازیگر نقش دختر تانکی تایید و اعلام نشده و ممکن است شخص دیگری این نقش را بازی کند و رابی تنها به‌عنوان تهیه کننده در پروژه حضور داشته باشد.

مایلز جوریس پیرافیته

شخصیت تنک گرل یا دختر تانکی توسط آلن مارتین و جیمی هیولت خلق و در سال ۱۹۸۸ برای‌ اولین‌بار معرفی شد که یک دختر قانون شکن استرالیایی و راننده تانک بوده که برای یک سازمان دو جانبه کار می‌کرد و طی این سال‌ها محبوبیت زیادی را به‌دست آورده است. ربکا باک نام واقعی این شخصیت است. در سال ۱۹۹۵ نیز فیلم Tank Girl به‌کارگردانی راشل تالالی تولید و منتشر شد که لوری پتی نقش ربکا باک (دختر تانکی) را بر عهده داشت و در این فیلم شاهد حضور بازیگران دیگری چون نائومی واتس، آیس-تی و مالکوم مک‌داول، نیز بودیم. رابی پیش از این نقش هارلی کویین را در فیلم Suicide Squad (جوخه انتخار) بازی کرده بود و قرار است شاهد بازگشت رابی در فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) باشیم.

رابی همچنین نقش هارلی کويین را در فیلم The Suicide Squad نیز بر عهده دارد. همچنین شاهد نقش آفرینی رابی در فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو نیز بودیم. رابی پیش از این برای بازی در فیلم I Tonya (من تونیا هستم) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. علاوه بر رابی، تراویس فیمل، گرت هدلند، کری کندن و فین کول دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Dreamland حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند و این فیلم قرار است امسال منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده