// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل The Company Game؛ نابودی یک شرکت شیطانی

بازی The Company Game را می‌توانید با بهترین و متفاوت‌ترین معماها تجربه و پیچ و مهره یک شرکت شیطانی را باز کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل The Company Game برای عاشقان سبک فرار از اتاق و رمز و رازهای پیچیده طراحی شده است و گری گوگیس یک اثر متفاوت را نسبت به آثار مشابه به ما تحویل می‌دهد. چالش‌های ذهنی و حرکتی بازی کاملا جدا از همدیگر هستند و با دانستن یکی نمی‌توانید متوجه روند حل تمام آن‌ها شوید. بازی از یک داستان رازآلود بهره می‌برد که رفته رفته عمیق‌تر می‌شود و بازیکن هم علاقه بیشتری به آن پیدا می‌کند.

بازی آیفون The Company Game در مورد یک کمپانی شرور است که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است و اسرار بسیاری در مورد آن وجود دارد. شما باید به‌دنبال نابودی و توقف کارهای شرورانه این شرکت باشید و از هر روشی برای این منظور استفاده کنید. منطق، مهارت و کمی شانس نیاز دارید تا در کار خود موفق شوید و اسم Company را از صحنه روزگار محو کنید. پرونده‌های مختلفی در مراحل بازی وجود دارد که اطلاعات سری و حساسی در آن‌ها نهفته است و باید آن‌ها را رمزگشایی و باز کنید. با گشایش آن‌ها برخی از اطلاعات سری شرکت فاش می‌شود و نیروهای بدذات به‌دنبال شما راه می‌افتند. این اطلاعات باعث می‌شود که مسیر جدید خود را بشناسید و به‌سراغ پرونده‌های جدیدتر بروید.

عاشقان سبک فرار از اتاق می‌توانند از جزئیات دقیق بازی لذت ببرند و ترس واقعی و روان‌کاوانه را در طی برخی از مراحل تجربه کنند. بازی علاوه بر این سبک می‌تواند عاشقان آثار رازآلود را هم راضی کند و با گرافیک و موسیقی خاصش موارد جدیدی برای‌ شما دارد. شما باید از آیتم‌های خاصی نظیر کدهای مورس و مبدل‌های حرکتی استفاده و پیچ و مهره معماهای بازی را باز کنید. یکی از بهترین ویژگی‌های بازی در معماهای منحصربه‌فرد آن است. این معماها هیچ شباهتی به‌ همدیگر ندارند و باید سیستم فکری خود را از نو به‌کار بیندازید. این روند باعث می‌شود که هیچ‌گاه بازی دچار تکرار نشود و انگیزه و هیجان شما بالا برود. این انگیزه و هیجان فاکتور مهمی است که سازنده بازی توجه زیادی به آن داشته است. تنوع معماها واقعا چشم‌گیر است و حل کردن هرکدام از آن‌ها بازی را مهیج می‌کند.

The Company Game
The Company Game
The Company Game

در تجربه بازی The Company Game به‌مانند یک کودک ۱۴ ساله هستید که پس از انجام هر معما لبخندی بر لب‌تان ظاهر می‌شود و احساس رضایت آن واقعا شیرین است. چنین روندی نشان از توجه بیشتر سازنده بازی به جنبه معمایی آن دارد و بسیار موفق عمل کرده است. در مجموع ۵۲ سطح در بازی وجود دارد که رفته رفته عمیق‌تر می‌شود و داستان بازی و این کمپانی مرموز را بهتر درک می‌کنید. مراقب شروران باشید و با اتکا به شانس از دست آن‌ها فرار کنید. متون و سیستمی که بازی توسط آن شما را راهنمایی می‌کند کاملا متفاوت از دیگر آثار است و حتی کمی ترسناک به‌نظر می‌رسد. کارهای خود شخصیت اصلی رازآلود است و اگر اطلاعات بیشتری می‌خواهید باید توجه زیادی به سرنخ‌ها و مدارک کسب شده داشته باشید.

هرکدام از معماها و چالش‌های بازی The Company Game منحصربه‌فرد هستند و هیجان بازی را در هر مرحله بالا می‌برند

نمی‌توان منکر اعصاب خردکن بودن برخی از مراحل بازی The Company Game شد. این مراحل معماهایی دارند که با هیچ منطقی حل نمی‌شوند و گاهی باید خوش‌شانس باشید تا اهرم‌ها و آیتم‌های حرکتی را در جای درست‌شان قرار دهید. برای بازی از تصاویر و صداهای واقعی استفاده شده است و موزیک‌هایی با حال و هوای کلاسیک و قدیمی از شما استقبال می‌کنند. تفکراتی که باید در ذهن خود داشته باشید، گاهی فراتر از فضای بازی است و به‌ناچار باید از دنیای بیرون کمک بگیرید و تکه‌های پازل را در کنار هم قرار دهید. حقیقت این کمپانی چیزی نیست که به‌همین سادگی آشکار شود و با برملا شدن آن زمینه‌ نابودی و توقف کارهای این شرکت فراهم خواهد شد.

The Company Game
The Company Game
The Company Game

بازی The Company Game گیم‌پلی متفاوتی دارد و گاهی هم می‌توانید با المان‌های AR تجربه نزدیک‌تری با کمپانی داشته باشید. سطوح بازی رفته رفته عمیق‌تر می‌شوند و معماها هم با توجه به منحصربه‌فرد بودنشان هیچ‌گاه تکراری نمی‌شوند. آیتم‌های بازی همچون کد مورس و مبدل‌های حرکتی هم روش‌های حل مختلفی را تحویل بازیکنان می‌دهد. یادآوری می‌کنیم که هر روز می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین بازی های اندروید از جدیدترین آثار این پلتفرم آگاه شوید و آن‌ها را تجربه کنید. این بازی را می‌توانید از اپ‌استور برای سیستم‌عامل iOS دریافت کنید.

دانلود بازی The Company Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده