// چهار شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر هنگام عرضه Blasphemous نبردهای خشن این بازی را نشان می‌دهد

روز گذشته هم‌زمان با انتشار بازی Blasphemous، تریلر هنگام عرضه‌ای نیز برای آن منتشر شد که صحنه‌های خشن و خون‌آلود بازی را نشان می‌دهد.

بازی Blasphemous یک اثر پلتفرمر خشن است که توسط استودیو The Game Kitchen ساخته شده و روز گذشته توسط استودیو Team17 نیز منتشر شد. مبارزه‌های این بازی پلتفرمر سرشار از خشونت و قطع عضوهای بی‌رحمانه است که ممکن است مناسب روحیه هر کسی نباشد. حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Team17 به‌ مناسبت انتشار بازی، تریلر هنگام عرضه‌ای نیز برای آن منتشر کرده است که می‌توانید از طریق یوتیوب مشاهده کنید.

Blasphemous

بازی Blasphemous را می‌‌توان نوعی خاصی از سبک مترویدوانیا هم دانست که در آن شما در یک دنیای غیرخطی حرکت می‌کنید و در این راه شاهد معماری‌های گوتیک بسیاری هم هستید تا زمانی که به دشمنان خون‌خواری که منتظر شما هستند برسید. دنیای این بازی توسط یک نفرین به نام The Miracle آلوده شده است و سرنوشت جهان بازی در دستان شما قرار دارد.

بازی Blasphemous تمرکز بالایی روی مبارزه‌ها دارد که باید در آن با استفاده از توانایی‌های خود ضربات ترکیبی یا کمبویی را بسازید و روی دشمنان پیاده کنید. در حین مبارزه با دشمنان می‌توانید ضرباتی به آن‌ها بزنید که باعث قطع‌ عضو آن‌ها شود و صحنه‌های خشنی را پدید آورد. می‌توانید شخصیت بازی را با استفاده از آیتم‌ها و توانایی‌های بسیاری که در مراحل بازی قرار داده شده است، به نوعی شخصی‌سازی کنید و به کاراکتر موردعلاقه خود نزدیک‌تر کنید.

بازی Blasphemous روز گذشته برای پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده