نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

جدیدترین آپدیت بازی Train Simulator با انتشار یک تریلر معرفی شد

آپدیت سال ۲۰۲۰ بازی Train Simulator لوکوموتیوها و محیط‌های شهرهای مختلف و جدید را به‌بازی می‌آورد.

با اینکه دقیقا ۱۰ سال از انتشار بازی Train Simulator می‌گذرد اما، استودیو Dovetail Games هنوز هم از بازی پشتیبانی و آپدیت‌هایی متنوع را راهی بازی خود می‌کند. امروز و درجریان آخرین اخبار بازی مشخص شد که آپدیت سال ۲۰۲۰ بازی در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) در دسترس دارندگان بازی قرار خواهد گرفت و مواردی کاملا جدید را به‌آن اضافه خواهد کرد.

طبق اعلامیه‌ی تیم سازنده‌ی بازی، این آپدیت جدید قرار است لوکوموتیوهای تازه، موارد شخصی‌سازی جدید برای لوکوموتیوها و محیط‌هایی کاملا جدید را به‌این بازی ۱۰ ساله بیاورد. مسیرهای نورت‌فولک ساثرن N-Line آمریکا، ساث‌وسترن مین‌لاین بین دو شهر ساوث‌همپتون و بورنموث در انگلستان و خطوط راه‌آهن نورن‌برگ به‌سمت رگنس‌برگ ازجمله محیط‌های تازه هستند که به‌بازی اضافه خواهد شد. ۹ لوکوموتیو جدید و دسترسی‌هایی کاملا تازه در بخش شخصی‌سازی لوکوموتیو از جمله شخصی‌سازی داخل کابین، از جمله تغییراتی هستند که آپدیت ۲۰۲۰ بازی آن را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد.

بازی شبیه‌ساز قطار Train Simulator از سال ۲۰۰۹ در دسترس گیمرهای پی سی بوده و تا به‌امروز هم میزبان آپدیت‌های متنوع و جدیدی بوده است. در ادامه شما را به‌تماشای تریلر این آپدیت مورد انتظار دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده