نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴

جینا کولمن به سریال The Serpent اضافه شد

جینا کولمن به عنوان جدیدترین بازیگر سریال The Serpent محصول مشترک BBC و نتفلیکس معرفی شد.

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جینا کولمن (Jenna Coleman) که در سریال Victoria نقش ماری آندره لکلرک (Marie-Andrée Leclerc) را به عنوان یک فرمانروای بریتانیایی برعهده داشت، قرار است در سریال درام جدید نتفلیکس (Netflix) و BBC با نام The Serpent حضور داشته باشد. وی در این سریال ایفای نقش قاتل و همدستِ قاتل سریالی فرانسوی به نام چارلز سوبراج (Charles Sobrhaj) را برعهده خواهد داشت. ایفای نقش این قاتل فرانسوی نیز برعهده طاهر رحیم (Tahar Rahim) خواهد بود. از دیگر بازیگران سریال نیز می‌توان به الی بامبر (Ellie Bamber) و بیلی هاول (Billy Howle) اشاره کرد. جینا کولمن در رابطه با پیوستن به سریال The Serpent گفت:

[سریال] The Serpent من را نسبت به دنیای اغواگر چارلز سوبراج ترغیب کرد. من به شدت دنبال گشت و گذار در عمق این ماجرای هیپی-تریل (نوعی از جهانگردی) و زنده کردنش در این داستانِ واقعیِ غیرقابل تحمل هستم؛ آن هم با همراهی طاهر، بیلی، الی، تام، ریچارد و تیم بازیگری و تولید فوق‌العاده BBC‌ و نتفلیکس.

Jenna Colman

سوراج مظنون اصلی پرونده قتل حل نشده‌ی ۲۰ مسافر هیپی-تریلی جوان از هند، تایلند در اواسط دهه ۱۹۷۰ بود. با درگیر شدن مراجع رسمی از سرتاسر جهان، او به تحت‌تعقیب‌ترین مجرم اینترپل تبدیل شد. بیلی هاول ایفای نقش شخصیت هرمان نیپن‌برگ (Herman Knippenberg) را برعهده خواهد داشت؛ سیاستمدار جوانِ سفارت هلند در بانکوک که ناخواسته به شبکه جرایم سوراج کشیده می‌شود و نهایتا تلاش می‌کند عدالت را در مورد او اجرا کند. الی بامبر در نقش همسر وی بازی خواهد کرد.

پخش سریال The Serpent در انگلستان برعهده BBC‌ و در امریکا و سایر نقاط جهان برعهده شبکه نتفلیکس خواهد بود. استودیو Mammoth Screen که یکی از استودیوهای شرکت ITV‌ است، تولید سریال را برعهده دارد. تام شانکلند (Tom Shankland) و هنس هربت (Hans Herbots) فیلمنامه‌ی ریچارد وارلو (Richard Warlow) و توبی فینلی (Toby Finlay) را خواهند ساخت. فیلمبرداری سریال هم‌اکنون در لوکیشن تایلند دنبال می‌شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده