نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

ریبوت فیلم Face/Off در دست ساخت است

شرکت پارامونت پیکچرز در حال ساخت یک ریبوت برای فیلم Face/Off است و نویسنده این پروژه را نیز استخدام کرده است.

در سال ۱۹۹۷ بود که فیلم Face/Off (تغییر چهره) به کارگردانی جان وو، به‌روی پرده‌های سینما رفت که نیکلاس کیج و جان تراولتا نقش‌های اصلی این فیلم اکشن و علمی تخیلی را بر عهده داشتند و این فیلم موفق شد بیش از ۲۴۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ریبوت فیلم تغییر چهره قرار است ساخته شود. شرکت پارامونت پیکچرز به‌دنبال ساخت ریبوت فیلم Face/Off است است و به‌تازگی اورن ایزیل، نویسنده فیلمنامه فیلم The Cloverfield Paradox (کلاورفیلد پارادوکس) و فیلم 22Jump Street (خیابان جامپ شماره ۲۲)، را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم استخدام کرده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازسازی فیلم Face/Off در دسترس نیست و هنوز حضور هیچ بازیگر یا کارگردانی در این فیلم تایید نشده است.

فیلم Face/Off داستان شان آرچر را دنبال می‌کند که یک پلیس وظیفه‌شناس است که در یک حادثه پسرش توسط کاستور تروی کشته می‌شود و حال او به دنبال دستگیری قاتل پسرش است. با این حال، تروی به کما می‌رود و حال شان آرچر با فناوری پیشرفته چهره خود را برای یک ماموریت به شکل تروی در می‌آورد. بودجه ساخت این فیلم ۸۰ میلیون دلار بوده است. نیل موریتز، تهیه کننده مجموعه فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین)، به‌عنوان تهیه کننده و دیوید پرموت، تهیه کننده فیلم اصلی تغییر چهره و فیلم Hacksaw Ridge (ستیغ هک‌سا)، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در ریبوت فیلم Face/Off حضور خواهند داشت.

ایزیل به‌تازگی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) را بر عهده داشته و طی این مدت برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Detective Pikachu (کارآگاه پیکاچو) و فیلم Supergirl (سوپرگرل) نیز قرارداد همکاری امضا کرده است. او همچنین وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Shimmer Lake (دریاچه شیمر) برای شبکه نتفلیکس را نیز بر عهده داشته که تنها تجربه کارگردانی ایزیل است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده