نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بسته الحاقی Rise of the Ghosts بازی Rage 2 با بخش داستانی و محتویات جدید معرفی شد

اولین بسته الحاقی بازی Rage 2 با نام Rise of the Ghosts معرفی شد که در کنار بخش داستانی جدید، محتویات تازه‌ای را ضمیمه این بسته کرده است.

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، سال جاری بازی Rage 2، جدیدترین ساخته‌ی استودیو آوالانچ با همکاری Id Software منتشر شد و استودیو نام‌برده توانست یک بازی تماما اکشن نسبتا خوب را در دسترس گیمرها قرار بدهد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی مشخص شده است که به‌زودی یک محتوای دانلودی جدید قرار است راهی بازی شود که یک داستان کاملا تازه را روایت خواهد کرد.

مقاله‌های مرتبط:

محتوای دانلودی جدید این بازی، Rise of the Ghosts (خیزش اشباح) نام دارد و قرار است ماجرای بازگشت یک دشمن قدیمی از مجموعه‌ی Rage را تعریف کند. دسته‌ی اشباح، یک گروه از مزدورها بودند که در بازی Rage 1 با آن‌ها روبه‌رو شده بودیم. حالا و در بسته‌ی الحاقی جدید بازی هم قرار است دوباره با این گروه‌ در شهر Overgrown City مقابله کنیم. باتوجه به مطلبی که خواندیم، از جمله اولین موارد جدیدی که این بسته‌ی الحاقی به Rage 2 اضافه خواهد کرد، شهر Overgrown City خواهد بود که واکر، قهرمان داستان، در آن با گروه Ghostها مبارزه خواهد کرد. این محتوای قابل دانلود یک قابلیت جدید با نام Void را به‌واکر اعطا خواهد کرد که به‌لطف آن می‌توانید دشمنان را در هوا معلق کنید و به‌روش‌های متعددی نابودشان کنید. اسلحه جدیدی به نام Feltrite Laser Launcher و همچنین یک وسیله‌ی نقلیه‌ی تازه با نام Ghost Motorcycle هم با این بسته‌ی الحاقی به‌بازی اضافه می‌شود. اگر نسخه‌ی دیلاکس بازی را داشته باشید، بسته‌ی الحاقی نام‌برده تفنگ BFG سری بازی DOOM را هم در دسترس شما قرار خواهد داد. بسته‌ی الحاقی Rise of the Ghosts در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) در دسترس کاربران ایکس باکس وان،‌ پلی استیشن 4 و پی سی قرار خواهد گرفت.

بازی Rage 2 در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۶.۵ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام‌شده در زومجی چنین می‌خوانیم:

Rage 2 اثری با پتانسیل‌های خوب است که در سطحی‌ترین و ساده‌ترین شکل ممکن اجرا شده‌اند. با اینکه هسته اصلی گان‌پلی اثر واقعا جذاب و هیجان‌انگیز است، ضعف شدید در زمینه محتوا از تنوع پایین دشمنان و باس‌ها گرفته تا تکراری شدن روند ماموریت‌های به‌ظاهر فرعی ولی اجباری بازی و همینطور ضعف اثر در خلق یک دنیای جهان‌باز پویا و با‌کیفیت، باعث می‌شوند تا ریح ۲ در بهترین حالت صرفا یک بازی چندساعته و یک بار مصرف باشد و هرگز به چیزی فراتر از این، تبدیل نشود. هرچند که هنوز هم نمی‌توان گان‌پلی دیوانه‌وار بازی و کیفیت خوب آن را نادیده گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده