// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

قسمت آخر بسته Lost Tale of Greece بازی Assassin’s Creed: Odyssey رایگان شد

آخرین اپیزود یا قسمت بسته الحاقی Lost Tale of Greece بازی Assassin’s Creed: Odyssey برای تمامی پلتفرم‌ها رایگان شد.

براساس جدیدترین اخبار بازی، آخرین اپیزود از بسته الحاقی Lost Tale of Greece که برای بازی Assassin’s Creed: Odyssey ساخته شده است، برای تمامی نسخه‌های بازی رایگان شد. این اپیزود که Sokrates’ Trial نام دارد، شما را در موقعیتی قرار می‌دهد که باید سقراط، فیلسوف بزرگ یونان باستان را که بازداشت شده و در انتظار محاکمه است، نجات دهید. بخش‌هایی از توضیحات شرکت یوبیسافت را در مورد این اپیزود در زیر مطالعه می‌کنید:

در این اپیزود شما به دیدار دوست قدیمی خود یعنی سقراط در Phokis می‌روید. اما به‌زودی متوجه می‌شوید که کشیش‌هایی که در شهر آکروپولیس هستند، وی را به‌نحوی متهم می‌کنند و باعث بازداشت او می‌شوند. وظیفه‌ی شما این است که هرطور شده سقراط را آزاد کنید و پی ببرید که دست چه کسانی پشت ماجرای بازداشت شدن او قرار دارد.

برای بازکردن این ماموریت و رسیدن به این اپیزود به‌صورت رایگان در ابتدا باید خط داستانی مربوط‌به سقراط را در بازی اصلی به‌ اتمام رسانده باشید. شرکت Ubisoft اخیرا به‌دنبال انتشار برخی از محتواها به‌صورت رایگان بوده است؛ به‌طوری که پیش‌تر و حدود دو هفته قبل بود که محتوای دیگری از بازی Assassin’s Creed: Odyssey را با نام The Fate of Atlantis به‌طور رایگان در دسترس کاربران قرار دارد. همچنین از تاریخ ۱۷ ماه سپتامبر (۲۶ شهریور ماه) می‌توانید یک بسته شخصیت Myrmidon را به‌صورت رایگان دریافت کنید که شامل مجموعه‌ای از وسایل، مرکب (اسب) و یک نیزه افسانه‌ای است که مربوط به جنگ‌های تروا است.

بازی Assassin’s Creed: Odyssey توانسته است در بررسی زومجی نمره خوب ۸.۵ را کسب کند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده