// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

دنیای Dying Light 2 چهار برابر بزرگتر از بازی قبل خواهد بود

استودیو تک‌ لند اعلام کرد که نقشه‌ی دنیای Dying Light 2 چهار برابر بزرگتر از کل دنیای بازی Dying Light خواهد بود.

بازی Dying Light 2، ساخته استودیو تک‌ لند (Techland) که در واقع دنباله‌ای برای بازی Dying Light محسوب می‌شود، به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های زامبی‌محور و آخرالزمانی تبدیل شده است. داستان بازی Dying Light در شهر خیالی خاورمیانه‌ای به نام Harran اتفاق افتاد. خیابان‌های آفتاب خورده و ساختمان‌های مخروبه، یک زمین بازی گسترده برای بازیکنان محسوب می‌شد که به دو منطقه مجزا تقسیم شده بود. از آنجا که پارکورد کردن و پریدن روی دیوارها یا هر نوع روش دیگری برای فرار کردن از دست زامبی‌ها، تنها راه جا‌به‌جایی در سطح شهر بود اما باز با این حال نقشه بازی خیلی بزرگتر از واقعیت به نظر می‌رسید.

در بازی Dying Light 2 وسعت کلانشهر اروپایی این بازی چهار برابر بزرگتر از مجموع تمام نقشه‌های بازی Dying Light، از جمله محتویات بسته‌ی الحاقی The Following، خواهد بود. پاول روهلدر (Pawel Rohleder)، مدیر فنی استودیو تک لند، در مصاحبه‌ای در این رابطه گفت:

ما شاهد تغییرات زیادی در تکنولوژی هستیم. دنیای بازی چهار برابر بزرگتر از کل دنیای بازی قبل خواهد بود. تکنولوژی استریم کردن به ما این اجازه را می‌دهد که دنیاهای بزرگی بسازیم.

همچنین علاوه‌بر بزرگی نقشه، بازی Dying Light 2 از فناوری ردیابی اشعه برخوردار خواهد بود که قدم بزرگی در گرافیک رایانه‌ای و گرافیک واقع‌گرایانه محسوب می‌شود. بازی Dying Light 2 تأکید زیادی روی داستان و انتخاب‌های شما دارد. نویسنده و طراح کریس آولون (Chris Avellon)، که به خاطر کارهای خود در بازی‌های Fallout 2 ، Pillars of Eternity و Prey مشهور است، به‌عنوان طراح روایت داستان با استودیو Techlandروی این بازی همکاری می‌کند. پاول روهلدر در رابطه با داستان بازی گفت:

این یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای ما است. هر انتخابی که شما می‌کنید ممکن است بر جهان بازی تأثیر بگذارد. برای مثال، ما باید نسخه‌های مختلفی از نقشه‌ی بازی را داشته باشیم و به‌دلیل وسعت نقشه، این چالش بزرگی محسوب می‌شود. انتخاب‌های زیادی در دنیای بازی ممکن است.

استودیو Techland به‌تازگی یک تریلر گیم پلی ۲۶ دقیقه‌ای منتشر کرده بود که نشان می‌داد نقشه‌ی بازی Dying Light 2 چگونه بسته به انتخاب‌های شما تغییر می‌کند. در این ویدیو بعد از اینکه بازیکن تصمیم گرفت تعدادی پمپ آب را باز کند، یک شهر زیرزمینی از زیر آب پدیدار شد که بازیکن می‌توانست در این منطقه‌ی جدید به گشت‌و‌گذار بپردازد و این اتفاق باعث تغییر جهت روایت نیز می‌شد.

Dying Light 2 در بهار ۲۰۲۰ برای پی سی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده