// یکشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

بسته الحاقی نهایی بازی Overcooked 2 با نام Carnival of Chaos معرفی شد

آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Overcooked 2 با نام Carnival of Chaos با تریلری معرفی شد.

Overcooked 2 یک بازی شبیه‌ساز آشپزی ساخته استودیو Ghost Town Games و تیم 17 (Team 17) است که پس از انتشارش در سال ۲۰۱۸ تا به الان بسته‌های الحاقی متنوعی دریافت کرده است. به‌تازگی نیز با انتشار تریلری اعلام شد که آخرین بسته‌ی الحاقی این بازی با نام Carnival of Chaos در تاریخ ۲۱ شهریور ماه منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

جزئیات این بسته‌ی الحاقی هنوز کاملا مشخص نیست ولی می‌توان باتوجه‌به تریلر منتشر شده حدس‌هایی در این رابطه زد. با شروع تریلر ما مجسمه‌ای را با دو بازوی متحرک می‌بینیم که هرکدام یک مارشملو سرخ شده را نگه داشته است. به‌عنوان یک مکانیک جدید بازی، اینکه آتش آشپزی شما روی این مجسمه‌ها در حال حرکت باشد و شما بر این اساس با دقت برای سرخ کردن یک هات داگ کارناوالی برنامه‌ریزی کنید، چندان دور از تصور نیست. همچنین در پایان تریلر شاهد پرتاب شدن یک بازیکن به هوا هستیم که این می‌تواند مکانیک جدیدی برای ارسال بازیکنان به سمت دیگر آشپزخانه باشد.

بسته الحاقی پیشین بازی Overcooked 2 با نام Night of the Hangry Horde محتویات زیادی را برای بازیکنان به ارمغان آورد و باتوجه‌به اینکه Carnival of Chaos آخرین بسته‌ی الحاقی این بازی است، می‌توان حدس زد که تیم سازنده محتویات جالب و متنوعی را برای بازیکنان در نظر گرفته باشد. 

بسته‌ی الحاقی Carnival of Chaos در تاریخ ۲۱ شهریور ماه برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده