// یکشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

Wreckfest با تصادف‌های مهیب خود به ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 آمد

شرکت تی اچ کیو نوردیک با انتشار تریلری جدید از بازی Wreckfest، انتشار نسخه‌های کنسولی آن را اعلام کرد.

استودیو Bugbear Entertainment از سال ۲۰۱۲ مشغول ساخت و توسعه بازی Wreckfest بوده است. این بازی از سال ۲۰۱۳ وارد حالت دسترسی پیش از موعد یا Early Access شد و توانست روی پلتفرم پی سی به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند. حالا و براساس جدیدترین اخبار بازی، شرکت THQ Nordic به‌ مناسبت انتشار بازی برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان، یک تریلر هنگام عرضه زیبا از آن منتشر کرده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در بازی Wreckfest شما باید بسیار سریع عمل کنید و خود را برای صدمات شدید به خودروی خود آماده کنید. تصادفات در این بازی به‌خوبی هرچه‌تمام‌تر طراحی و شبیه‌سازی شده‌اند و می‌توانند به‌خوبی حس ترس و دلهره‌ی حاصل از این برخوردها را به شما منتقل کنند. در بازی Wreckfest شما قادر خواهید بود با چندین نوع مختلف از وسایل نقلیه وارد میدان نبرد شوید؛ از اتوبوس‌های مدرسه گرفته تا خودروهای قدیمی اما قدرتمند. همه این موارد باعث می‌شود حس کنید واقعا در یک میدان نبرد واقعی حضور دارید.

بازی Wreckfest در حال حاضر برای پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد و در بررسی زومجی توانسته است نمره خوب ۸.۵ را دریافت کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده