// یکشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴

تاریخ انتشار بازی Overland مشخص شد

استودیو فینجی با انتشار تریلری از بازی Overland، رسما تاریخ انتشار آن را برای پی سی و کنسول‌های اصلی اعلام کرد.

سال ۲۰۱۹ را می‌توان سال بسیار خوبی برای بازی‌های مستقل دانست که البته هنوز به پایان نرسیده است و بازی‌های بیشتری از این دست در راه هستند. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Finji به‌تازگی تاریخ انتشار بازی استراتژی و آخرالزمانی خود را با نام Overland اعلام کرده و به این مناسبت تریلری هم برای آن منتشر کرده است. این اثر فانتزی و جذاب قرار است در تاریخ ۱۹ ماه سپتامبر (۲۸ شهریور ماه) برای پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شود.

داستان این بازی شما را در نقش گروهی از نجات‌یافتگان آخرالزمان در کشور آمریکا قرار می‌دهد که باید در سبک استراتژی نوبتی آن‌ها را در محیط خشن و پر از خطر بازی هدایت کنید. در این بازی علاوه‌بر این‌که باید برای زنده ماندن تلاش کنید و به جمع‌آوری منابع و ساختن سرپناه بپردازید، باید خود را برای مبارزه با انواع موجودات عجیب و خطرناک هم که هرازگاهی به سرشان می‌زند با شما درگیر شوند، آماده کنید. تریلر جدید بازی Overland را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این بازی چندین سال است که در حالت Early Access در دسترس بوده است و تا کمتر از یک ماه دیگر به‌صورت نهایی منتشر خواهد شد. Overland با توجه به گرافیک هنری و گیم‌پلی چالش‌برانگیزی که دارد، می‌تواند اثر خوبی برای راضی نگه داشتن علاقه‌مندان به بازی‌های سبک آخرالزمانی و استراتژی باشد.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده