// یکشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

Mega Man Zero/ZX Legacy Collection معرفی شد

کاربران پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، کامپیوتر و ایکس باکس وان در تاریخ یک بهمن ماه می‌توانند بازی Mega Man Zero/ZX Legacy Collection را تجربه کنند.

یکی از مواردی که کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر مجموعه Mega Man، آن را درنظر دارد، عرضه کالکشن‌های مختلف از این سری دوست‌داشتنی است تا کاربران جدید بیش‌ازپیش با ساختار و گیم‌پلی مگامن آشنا شوند. طبق جدیدترین اخبار بازی، کپکام در وبسایت کپکام یونیتی بازی Mega Man Zero/ZX Legacy Collection را معرفی کرد.

Mega Man Zero/ZX Legacy Collection در تاریخ یک بهمن ماه (۲۱ ژانویه ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. کالکشن ذکر شده شامل تمامی نسخه‌های Mega Man Zero و Mega Man ZX می‌شود. همچنین کپکام برای جذاب‌تر نشان دادن این کالکشن ارزشمند، یک حالت جدید Z Chaser، موزیک پلیر و انتخاب مراحل هر بازی و تجربه مجدد را اضافه کرده است.

در ادامه مشخص شده است که Mega Man Zero/ZX Legacy Collection دارای گزینه‌های تصویری مختلفی است. بازیکنان می‌توانند گزینه‌های بصری مختلفی را برای هر بازی از این کالکشن انتخاب کنند. متاسفانه اطلاعات دقیق و کامل‌تری از حالت Z Chaser منتشر نشده است، اما این بازی در جریان رویداد Pax West قابل بازی بوده است. البته اشاره کنم که تنها ۶ بازی از این مجموعه برای تجربه کردن در دسترس بوده است.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی Mega Man Zero/ZX Legacy Collection را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده