// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Maruta Escape؛ فرار از آزمایشگاه مخوف

Maruta Escape یکی از متفاوت‌ترین آثاری است که می‌توانید در سبک اکشن و پازل در پلتفرم موبایل تجربه کنید و از آن احساس رضایت داشته باشید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Maruta Escape توسط استودیو The Label Limited ساخته شده است و می‌توانید یکی از متفاوت‌ترین آثار سبک اکشن را در این پلتفرم تجربه کنید. این بازی اندروید شما را در یک آزمایشگاه مخوف قرار می‌دهد که قصد سواستفاده از شما به عنوان یک موش آزمایشگاهی را دارند و هدف شما فرار از طریق دروازه‌های این آزمایشگاه است.

پیش‌زمینه داستانی بازی آیفون Maruta Escape پتانسیل بالای این اثر را برای بازیکنان یادآور می‌شود و آن‌ها می‌توانند تا انتها با هیجان و ترس بالا مراحل را پشت سر بگذارند. این مراحل نوزده‌گانه شامل اتاق‌ها، ربات‌ها و دروازه‌هایی است که باید از آن‌ها گذر کنید و راه خود را به‌سمت بیرون پیدا کنید. شخصیت بازی که ماروتا نام دارد گویا به‌عنوان یک موش آزمایشگاهی انتخاب شده است و سرنوشتش به طرز بدی محکوم شدن به مرگ است. او حالا می‌خواهد از این سرنوشت بگریزد و با مخفی‌کاری تمام از این آزمایشگاه بزرگ فرار کند. ربات‌ها کنترل این آزمایشگاه را برعهده گرفته‌اند و هوش مصنوعی بسیار بالایی هم دارند. چنین روندی باعث می‌شود که کار شما برای حل پازل‌ها سخت شود و به‌سختی بتوانید از شر آن‌ها در امان باشید. آن‌ها کوچک‌ترین سیگنالی را که به بازشدن دروازه‌ها مرتبط باشد دریافت می‌کنند و نمی‌گذارند که شما زیاد در هک کردن آن‌ها موفق عمل کنید. شم مخفی‌کاری بازی بسیار لذت‌بخش است و حسی مطابق با آثار شاخص کنسولی و کامپیوتری را به شما می‌دهد. شما باید ثانیه به ثانیه استراتژی داشته باشید و با حرکات سریع و چرخش‌های مداوم در نهایت موفق به فرار شوید. زمان در بازی اهمیت فوق‌العاده بالایی دارد و روی تک تک ثانیه‌ها فکر شده است. یک دستبند زمانی خاص به مچ شما بسته شده است که هنگام گیرافتادن در دام ربات‌ها کاربرد دارد. این دستبند‌ها را باید شارژ کنید و این شارژ به‌صورت ثانیه‌ای انجام می‌شود. بدین ترتیب باید قدم‌های خود را با ثانیه تنظیم کنید تا شانس دوباره‌ برای بازگشت زمانی را داشته باشید. در کل شاهد یکی از بهترین بازی های اندروید هستیم و تفاوت از ابتدا تا انتهای بازی کاملا مشهود است.

Maruta Escape

یکی از مکانیسم‌های اصلی بازی Maruta Escape روی معماها پایه‌ریزی شده است و باید راهی برای بازکردن دروازه‌ها از طریق هک کردن پورتال‌ها و قراردادن اشیا در جای درست خودشان پیدا کنید. این روند در همه نوزده مرحله بازی منحصربه‌فرد است و هیچگاه اسیر تکرار نخواهید شد. باید به‌درستی برای ربات‌هایی که محافظ این پورتال‌ها هستند کمین کنید و وقتی به‌اندازه کافی فاصله گرفته‌اند، اقدام به نزدیک شدن به پورتال‌ها کنید. این پورتال‌ها یک جایگاه مشخص دارند که باید روبه‌روی‌شان بایستید و تا زمان پرشدن درصدها منتظر بمانید. شما این کار را باید در بخش‌های چندگانه انجام دهید و نگذارید که ربات‌ها شما را گیر بیندازند. گیم‌پلی بازی یک استراتژی ریز دارد و با اشاره و کلیک می‌توانید شخصیت را به مکان‌های دلخواه انتقال دهید.

پیش‌زمینه داستانی جذابی برای این اثر درنظر گرفته شده است و بازیکن را تا انتها اسیر ترس و هیجان می‌کند

وقتی ربات‌ها شما را در بازی Maruta Escape گیر بیندازند، باید دستبند زمانی خود را فعال کنید و زمان را به عقب برگردانید. بسته به اینکه این دستبند چقدر شارژ دارد، برای شما قابل استفاده است و توسط یک اسکرول افقی می‌توانید ثانیه‌ها را به عقب بازگردانید. برای این بخش باید استراتژی و فکر کافی داشته باشید و از برداشتن گام‌های زیادی خودداری کنید. رعایت نکردن این قوانین باعث می‌شود که بازگرداندن زمان چندان سودی برای شما نداشته باشد و ربات‌ها با یک تاخیر شما را گیر می‌اندازند. پتانسیل بالای چنین مکانیسمی باعث می‌شود که ساعت‌ها گیم‌پلی جذاب را تجربه و قدرت تکرار بالای بازی را حس کنید. این روند مخفی‌کاری هیچ‌گاه تکراری نمی‌شود و سازندگان به‌خوبی در طراحی مراحل سنگ تمام گذاشته‌اند.

Maruta Escape

Maruta Escape یکی از متفاوت‌ترین آثار اکشن و معمایی است که می‌توانید تجربه کنید و تفکر عمیق و چندین عمل همزمان از لازمه‌های موفقیت در آن است

تفکر عمیق و تفکر همزمان روی چند فاکتور از لازمه‌های موفقیت در بازی Maruta Escape است. تغییر استراتژی می‌تواند بعد از استفاده از دستبند زمانی مثمر ثمر باشد و سرنوشت شما را برای فرار از یک دروازه تغییر می‌دهد. هوش مصنوعی پویای دشمنان هم این مورد را از شما می‌خواهد و با یک روند تکراری نمی‌توانید کاری از پیش ببرید. پاسگاه‌های امنیتی جایی برای پنهان شدن شما در سایه‌ها است و انتخاب یک مسیر درست می‌تواند کار شما را راحت‌تر کند. سعی کنید زیاد در جایی کمین نکنید؛ چرا که ربات‌ها شما را از سایه‌ها هم می‌توانند شکار کنند و اگر هاله نورانی آن‌ها به شما برسد، فرصت کمی برای فرار خواهید داشت. در بازی، واکنش متفاوتی از ربات‌ها را هم شاهد هستیم و این روند رفته رفته سخت‌تر هم می‌شود.

بازی Maruta Escape مراحل جذابی دارد که تکرار در آن دیده نمی‌شود و از همان ابتدا تا انتها شگفت‌انگیز و راضی‌کننده است. مکانیسم گیم‌پلی بازی هم متفاوت و پویا است و امکان خلاقیت را در حل معماها به بازیکن می‌دهد. این اثر را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید. ویدئو کوتاهی از گیم‌پلی بازی را هم می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و درصورت علاقه آن را دانلود کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Maruta Escape


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده